Har jeg kvajet mig? (nyt job)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

Anonym trådstarter

Malene76 skriver:

Ja det er jo også en træls situation at stå i. Men alle kan jo komme ud for at mistrives på jobbet og det er jo ikke altid ens egen skyld. Håber de ser det som noget positivt at du kontaktede dem og super fint at du gav numre på kollegaer som der kunne ringes til.

KH Malene

Tak for dine ord- du har ret 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Malene76

Anonym skriver:

Tak for dine ord- du har ret 

Det var så lidt.  

KH Malene

Anmeld

9. januar 2012

SpunkenJo

Alt andet havde været at brænde sine broer bag sig.

Du har fortalt sandheden, og så må din nye chef forholde sig til det.

Hvis det var mig der var chefen havde jeg sgu nok fyret dig, hvis jeg havde erfaret senere du havde fortalt usandheder. 

Så  for at være ærlig 

Anmeld

9. januar 2012

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

Alt andet havde været at brænde sine broer bag sig.

Du har fortalt sandheden, og så må din nye chef forholde sig til det.

Hvis det var mig der var chefen havde jeg sgu nok fyret dig, hvis jeg havde erfaret senere du havde fortalt usandheder. 

Så  for at være ærlig 

Tak for din ærlige mening 

Anmeld

9. januar 2012

SpunkenJo

Anonym skriver:

Tak for din ærlige mening 

Den er go nok. Med ærlighed kommer man bare længst. 

Og nej, nogengange er sandheden ikke altid lige køn, men den blir ikke pænere af at ligge hengemt..... Den har det jo med at duke op på tidspunkter der bare er endnu værre en "lige med det samme"

Held og lykke med dit nye job 

Anmeld

9. januar 2012

sarahb

Det er ikke alle steder hvor en opsigelse er lutter lagkage. Og det er ikke kun Medarbejderens skyld.
Så jo jeg synes det er fedt du har været ærlig og tilbudt ham kollegaers udtalelser.

Anmeld

9. januar 2012

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

Den er go nok. Med ærlighed kommer man bare længst. 

Og nej, nogengange er sandheden ikke altid lige køn, men den blir ikke pænere af at ligge hengemt..... Den har det jo med at duke op på tidspunkter der bare er endnu værre en "lige med det samme"

Held og lykke med dit nye job 

Tak, håber så meget det bliver mit 

Anmeld

9. januar 2012

ott

Anonym skriver:

Har virkelig brug for jeres mening piger!!

Jeg synes altså det er temmeligt sejt gået af dig! Og hvis jeg var arbejdsgiver ville jeg tænke, at det var en pige med mod og initiativ og det kan da kun være et plus.

Alle kan jo være uheldig - det ved den nye arbejdsgiver også godt.

Anmeld

9. januar 2012

Anonym trådstarter

ott skriver:

Jeg synes altså det er temmeligt sejt gået af dig! Og hvis jeg var arbejdsgiver ville jeg tænke, at det var en pige med mod og initiativ og det kan da kun være et plus.

Alle kan jo være uheldig - det ved den nye arbejdsgiver også godt.

Tusind mange tak, du får mig lige til at knejse med nakken igen- TAK 

Anmeld

9. januar 2012

maria87

Anonym skriver:

sagen er den, at jeg har søgt en stilling og skal til samtale. Chefen skriver at h*n gerne vil have en udtalelse fra sidste arbejdssted. 

(jeg sagde op i min sidste stilling (et barselsvikariat) grundet en leder, jeg ikke synes var særlig sød og som ikke ville forlænge mig i mit vikariat- jeg er ikke den eneste der synes det, der var generel dårligt arbejdsmiljø og fagforeningen har også været indenover, ikke med mig, men en kollega !)

Altså jeg sygemeldte mig den sidste tid og fik ikke en udtalelse.

Jeg ringer til den nye chef og fortæller dette kort, h*n beder mig om at medbringe andre udtalelser, hvilke jeg har fundet frem.

jeg skriver desuden en mail med tlf nr på 2 af mine gamle kollegaer, der hellere end gerne vil give deres udtalelse.

Men har jeg brændt mine broer ved at ringe og fortælle sagen som den er?? den nye chef kender mig jo ikke måske skulle jeg have ventet med at sige noget til samtalen, frygter chefen har et negativt billede af mig nu ;(

hjælp hvad tænker I??

Ærlighed kommer man længst med Og for at du har sagt det som det er.

og så må du håbe på det bedste, sådan er virkeligheden, og alle har været ude for dumme og trælse chefer osv! så mon ik din nye chef er forstårlig med den sag , det håber jeg ihvertfald for dig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.