Jeg fandt ud af at jeg var gravid på min 18års fødslesdag, og der var jeg en måned henne
Jeg snakkede med de nærmeste om det, da faren var overbevist om, at jeg skulle have en abort - dog var jeg ikke selv i tvivl om, at jeg skulle beholde barnet.. Alle rådede mig til at få en abort, men da vi fortalte, at vi ville beholde barnet, så var alle positive og glade på vores vejne 
Jeg får også selv de blik, som du snakker om, men jeg kan kun smile tilbage til dem. Jeg er så stolt over at være mor til Emma
.
Det at jeg er mor sætter selvfølgelig nogle begrænsninger både hvad angår vennerne, men også hos mit arbejde og uddannelsessted, men jeg syntes, at folk er gode til at tage hensyn til det, og hvis jeg ikke kan være deltagene i noget, så er folk forstående, ellers kommer Emma med 
Jeg mærker ikke, at jeg måske har mistet en veninde eller to. Hvis de ikke kunne holde til, at jeg skulle være mor, så dem om det - jeg har det fint uden så
.. Men, nej, der er ikke nogen som har betydet meget for mig, som ikke er der mere.
Anmeld