Pas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

SaNiNa

Er der så nogen af jer som har fået taget billeder af en 3 måneder gammel baby til pas? det jo nogle sindssyge krav de har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Hulubulu86

Mette. skriver:

Ej hvor underligt, måske der er forskel på kommunerne. Det her var i Århus kommune i juli sidste år. Måske reglerne er ændret siden da ellers.

Det er ikke godt at vide. Det her var i Esbjerg

Men reglerne burde vaere de samme landet over mht pas

Anmeld

9. januar 2012

*Sofie*

Er den nogen af jer som ved om man får et midlertidig pas når man får lavet et?

Altså hvis jeg får lavet et pas til Naia og Nicklas imorgen får vi så et med som vi kan bruge ind til det rigtig kommer med posten?

Hejsa

Du kan godt få lavet et midlertidigt pas til dine børn, hvis I står og ska rejse lige nu og her
Der går max 14 dage inden I har de nye pas.

Hvis dine børn ska ha midlertidige pas, ska du huske 2 billeder af hver  Man betaler ikke ekstra for midlertidige pas.

I ska begge skrive under på ansøgningerne, hvis der er delt forældremyndighed.

Og som flere skriver, kan I hente blanketterne på kommunens hjemmeside, så far også kan skrive under.

Og husk nu endelig at tage børnene med
(og de gamle pas, hvis de har fået pas før eller deres dåbs- ell. navneattester)

Hilsen eleven i Borgerservice

Anmeld

9. januar 2012

Mette.

Dubai skriver:

Det er ikke godt at vide. Det her var i Esbjerg

Men reglerne burde vaere de samme landet over mht pas

Ja, det ville jeg da også mene det burde. Måske det var en undtagelse de gjorde. Underligt er det da hvertfald. 

Anmeld

9. januar 2012

Hulubulu86

SaNiNa skriver:

Er der så nogen af jer som har fået taget billeder af en 3 måneder gammel baby til pas? det jo nogle sindssyge krav de har

Jeg fik taget da min dreng var under en uge gammel. Jeg holdt ham og soergede for man ikke kunne se mine fingre

De er slet ikke saa strikse naar det kommer til en lille baby.

Har ogsaa siden faaet taget da han var 2.5maaned til visa og igen der er de slet ikke saa strikse. Til dette billede laa han paa en madras og billedet blev helt perfekt faktisk

Anmeld

9. januar 2012

skønneunger

SaNiNa skriver:

prøv at ringe ind og spørge dem der du skal have det lavet, nogle af de større borgerservice kan tage billedet for dig, det koster så 100 kr mener jeg det er, men så bliver det også som de vil have det 7

og de tager dem samme tid du afleverer de udfyldte papirer.

Anmeld

9. januar 2012

kirsti

husk at tage børnene med derned når passet skal laves ellers vil de ikke lave det

Anmeld

9. januar 2012

Pige2009

SaNiNa skriver:

<p> Er den nogen af jer som ved om man får et midlertidig pas når man får lavet et?</p><p> Altså hvis jeg får lavet et pas til Naia og Nicklas imorgen får vi så et med som vi kan bruge ind til det rigtig kommer med posten?</p>

Der bliver ikke udstedt et midlertidigt pas medmindre, du beder om det Vi har fælles forældremyndighed, så Lauras far skulle skrive under, da hun fik lavet...

Anmeld

9. januar 2012

Pige2009

kirsti skriver:

<p> husk at tage børnene med derned når passet skal laves ellers vil de ikke lave det</p>

Jeg fik lavet til Laura uden, hun var med, da hun sov i bilen med min veninde. Men jeg har godt nok hørt, at man de fleste steder skal have dem med, hvilket jo også er rimeligt

Anmeld

9. januar 2012

SaNiNa

skønneunger skriver:

prøv at ringe ind og spørge dem der du skal have det lavet, nogle af de større borgerservice kan tage billedet for dig, det koster så 100 kr mener jeg det er, men så bliver det også som de vil have det 7

og de tager dem samme tid du afleverer de udfyldte papirer.

Tror jeg ikke de gør i odense for der står man skal med bringe pasfoto

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.