Pas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

SaNiNa

Mette. skriver:

Jo, begge forældre skal underskrive. Jeg mener dog du kan udskrive blanketten på nettet også bare tage den med ind, så kan din mand skrive under hjemmefra, uden at skulle med derind.

Selve ansøgningen kan vi lave hjemme fra, men det var mere om det midlertidig om det også skulle underskrives af begge forældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Hulubulu86

Din mand kan skrive en fuldmagt som du tager med naar du ansoeger om pas (det gjorde vi da min mand sad i Dubai).

Du kan godt bestille midlertidigt pas samtidigt med det nye, men du skal betale dobbelt saa og du skal huske at medbrige to pasbilleder. Du kan saa ikke faa det nye pas udleveret foer du afleverer det midlertidige

Anmeld

9. januar 2012

Hulubulu86

SaNiNa skriver:

Selve ansøgningen kan vi lave hjemme fra, men det var mere om det midlertidig om det også skulle underskrives af begge forældre

Hvis du afleverer pas-ansoegningen samtidig med du faar lavet det midlertidige er hans underskrift paa pas-ansoegningen nok

Anmeld

9. januar 2012

Mette.

SaNiNa skriver:

Hm, det ved jeg faktisk ikke.

Vi gik hen på borgerservice og udfyldte den givne blanket, også bad vi om et midlertidigt pas samtidig. Vi skulle blot bruge to billeder, også betalte vi for det rigtige pas med det samme og fik det midletidige gratis med. Vi brugte kun den ene ansøgning til begge. Jeg mener de sagde man skulle gøre det sammen, for at få det midlertige gratis.

Anmeld

9. januar 2012

Hulubulu86

Mette. skriver:

Vi gik hen på borgerservice og udfyldte den givne blanket, også bad vi om et midlertidigt pas samtidig. Vi skulle blot bruge to billeder, også betalte vi for det rigtige pas med det samme og fik det midletidige gratis med. Vi brugte kun den ene ansøgning til begge. Jeg mener de sagde man skulle gøre det sammen, for at få det midlertige gratis.

Det var sjovt, vi blev opkraevet betaling for begge pas

Anmeld

9. januar 2012

SaNiNa

Dubai skriver:

Hvis du afleverer pas-ansoegningen samtidig med du faar lavet det midlertidige er hans underskrift paa pas-ansoegningen nok

Tak

Anmeld

9. januar 2012

skønneunger

SaNiNa skriver:

Er den nogen af jer som ved om man får et midlertidig pas når man får lavet et?

Altså hvis jeg får lavet et pas til Naia og Nicklas imorgen får vi så et med som vi kan bruge ind til det rigtig kommer med posten?

du kan sagtens spørge om et, men du kan også sige du skal bruge det hurtigt, jeg fik lavet pas til min søn sidste år og jeg fik det 2 dage efter netop fordi jeg sagde jeg skulle bruge det hurtigt

Anmeld

9. januar 2012

Mette.

Dubai skriver:

Det var sjovt, vi blev opkraevet betaling for begge pas

Ej hvor underligt, måske der er forskel på kommunerne. Det her var i Århus kommune i juli sidste år. Måske reglerne er ændret siden da ellers.

Anmeld

9. januar 2012

SaNiNa

Mette. skriver:

uuuh håber ikke de begge to skal være tilstede

Anmeld

9. januar 2012

SaNiNa

skønneunger skriver:

du kan sagtens spørge om et, men du kan også sige du skal bruge det hurtigt, jeg fik lavet pas til min søn sidste år og jeg fik det 2 dage efter netop fordi jeg sagde jeg skulle bruge det hurtigt

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.