Køjeseng for og imod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Det synes jeg også, at den er og så er den ikke kæmpe stor. Jeg ved dog ikke om jeg skal tage den i blå eller i rød. Det bliver så godt, at få en køjeseng til dem. Deres værelse er ikke for stort og det er meget bedre, at få mere plads til dem

Hvor stort er deres værelse? Hvordan får du plads til alle deres ting? Jeg synes godt nok at det begynder og fylde meget der inde ny hvor de er blevet større. Må jeg ikke se billeder af værelset du kan bare sende dem i pb hvis det er. Jeg aner ikke hvordan jeg skal gøre der ind det ligner kun et drenge værelse lige nu men det jo også Nadias værelse og så har de hver deres leget hjørne i stuen da jeg ikke har plads til alt på deres værelse. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Diana... skriver:

Hvor stort er deres værelse? Hvordan får du plads til alle deres ting? Jeg synes godt nok at det begynder og fylde meget der inde ny hvor de er blevet større. Må jeg ikke se billeder af værelset du kan bare sende dem i pb hvis det er. Jeg aner ikke hvordan jeg skal gøre der ind det ligner kun et drenge værelse lige nu men det jo også Nadias værelse og så har de hver deres leget hjørne i stuen da jeg ikke har plads til alt på deres værelse. 

Sender en pb senere i dag og tager nogen billeder af deres værelse

Anmeld

9. januar 2012

SussieThyssen

Børn kan sagtens ligge i køjeseng fra de er 3 år og op, når bare overkøjen har de nødvendige beskyttelsesforanstaltninger, så de ikke kan dratte ud.

Mine to yngste havde køjeseng hos deres far og det fungerede fint, og mine børnebørn har også køjeseng.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. januar 2012

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Sender en pb senere i dag og tager nogen billeder af deres værelse

TAK DU EN SKAT 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.