Køjeseng for og imod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Diana... skriver:

Ja den havde jeg også tænkt vi skulle have den er så fin! 

Det synes jeg også, at den er og så er den ikke kæmpe stor. Jeg ved dog ikke om jeg skal tage den i blå eller i rød. Det bliver så godt, at få en køjeseng til dem. Deres værelse er ikke for stort og det er meget bedre, at få mere plads til dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

janne1986

Hva tænker I om om natten, hvis børnene skal tisse eller bare vil ind til morog far om natten?

Tror I de kan halvt i søvne kravle ned af sådan en stige????

Anmeld

8. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
janne1986 skriver:

Hva tænker I om om natten, hvis børnene skal tisse eller bare vil ind til morog far om natten?

Vores dreng sover i halvhøj seng og han kalder på mig, hvis han vågner. Han går stort set aldrig ud af sengen selvom jeg har sagt, at han skal.

Ang. tisseriet, så bruger han stadigvæk natble.

Anmeld

8. januar 2012

bette

vi har prøvet det.. jeg synes det er røv irriterende at man ik rigtig kan sidde med sit barn og læse eller lign i sengen.. 
vi afskaffede den igen da jeg også synes den knagede meget.. måske vi var uheldige..
jeg holder mere på en høj junior seng.. hvor der IKKE er luft under.. så alt det skide legetøj IKKE ender derinde under

Anmeld

8. januar 2012

janne1986

bette skriver:

vi har prøvet det.. jeg synes det er røv irriterende at man ik rigtig kan sidde med sit barn og læse eller lign i sengen.. 
vi afskaffede den igen da jeg også synes den knagede meget.. måske vi var uheldige..
jeg holder mere på en høj junior seng.. hvor der IKKE er luft under.. så alt det skide legetøj IKKE ender derinde under

Genkender den der juniorseng hvor ALT legetøjet ryger under sengen... er så træls....

Anmeld

8. januar 2012

janne1986

MoarHvidovre skriver:

Vores dreng sover i halvhøj seng og han kalder på mig, hvis han vågner. Han går stort set aldrig ud af sengen selvom jeg har sagt, at han skal.

Ang. tisseriet, så bruger han stadigvæk natble.

Okay... Ja det var en god løsning....

Anmeld

8. januar 2012

Mumto3

janne1986 skriver:

Vores børn ligger i køjeseng og ham der ligger i den øverste går både ud og tisser om natten og kommer ind til os (stort set hver nat), det her er det bestemt ikke et problem er komme ned af stigen selvom han halvsover og er træt.

Anmeld

8. januar 2012

janne1986

Mumto3 skriver:

Vores børn ligger i køjeseng og ham der ligger i den øverste går både ud og tisser om natten og kommer ind til os (stort set hver nat), det her er det bestemt ikke et problem er komme ned af stigen selvom han halvsover og er træt.

Måske et spørgsmål om tilvænning?

Anmeld

8. januar 2012

bette

janne1986 skriver:

Genkender den der juniorseng hvor ALT legetøjet ryger under sengen... er så træls....

jeps får simpelthen pip af det.. så jeg er ved at kigge på junior seng som er LUKKET ved bunden

Anmeld

8. januar 2012

Mumto3

janne1986 skriver:

Måske et spørgsmål om tilvænning?

Børne er sikkert forskellige. Lige da de fik køjesengene, brugte den en dag eller to på at kravle rundt i dem og op og ned. Så var det ligesom blevet 'trænet' , så helt fra start af, er han bare kravlet ud af sengen og ned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.