Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zeus skriver: Jeg tror ikke engang hun har set en potte før, vi har nemlig ikke nogen endnu Hendes dukke har heller ikke nogen potte, og jeg tror kun hun har været med mig på toilettet en håndfuld gange
Jeg tror ikke engang hun har set en potte før, vi har nemlig ikke nogen endnu Hendes dukke har heller ikke nogen potte, og jeg tror kun hun har været med mig på toilettet en håndfuld gange
Koom i gang De har en rigtig fin og behagelig potte i Lidl til 30 kr. nu .. Så må du afprøve den først og vise hende hvordan den fungerer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Koom i gang De har en rigtig fin og behagelig potte i Lidl til 30 kr. nu .. Så må du afprøve den først og vise hende hvordan den fungerer
Eeeeej, jeg er da alt for gammel til at gå på potte
Måske vi skulle ud og have købt den så, bare sådan for hyggens skyld Jeg tænkte bare at det var alt for tidligt at begynde at investere i sådan en nu, men hvis "andre" finder den interessant, så skader det vel ikke Og ellers har vi et udemærket pulterrum den kan stå i, indtil hun også begynder at finde den interessant
Anneiris skriver: Åhh, endelig en som deler samme mening som jeg.
Åhh, endelig en som deler samme mening som jeg.
Smiler... Det går rigtig fint med Laura og toilettet og jeg sørger for ikke at presse på, så det går i hendes tempo
MillesMor111010 skriver: Vi har prøvet nogle gange at vise hende hvad toilet er og at man skal sidde på det, men hun er faktisk bange for det, og derfor starter vi med potten. Lige så snart hun begynder at lave noget derpå, begynder vi stille og roligt at vise at det er det samme man gør på toilet.
Vi har prøvet nogle gange at vise hende hvad toilet er og at man skal sidde på det, men hun er faktisk bange for det, og derfor starter vi med potten. Lige så snart hun begynder at lave noget derpå, begynder vi stille og roligt at vise at det er det samme man gør på toilet.
Ok. Jeg har aldrig taget initiativ til at Laura skulle sidde på toilettet, men hun begyndte stille og roligt selv at vise interesse Men det er da dejligt, hvis I har det godt med det andet...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128