Mormilla skriver:
Er der slet ikke andre der har et godt råd???
Hejsa
Da Milla-Victoria var omkring de 10 måneder, begyndte hun konstant at skrige og ville ikke ligge i sin egen seng (selv om hun til tider sov i den siden hun var 7 mdr).
Jeg fik besøg af SP'eren og hun hørte hvor hysterisk hun lød, "bare" fordi hun skulle sove til middag. Hun satte sig opgivende ned og sagde hun anede ikke hvilket råd hun skulle give mig. Det var rent hysteri når Milla-Victoria gik amok!!
Men selvfølgelig er det tryghed de mangler. Det der hjalp her var at ændre på rutinen. Vores aften rutine var: aftensmad, bad, pusling ved pusle-puden, et par sange inde i sofaen/eller en historie, amning og til sidst ud og børste tænder.
Det eneste jeg lavede om var at jeg børstede tænder på hende inden amning!! Og når jeg puttede hende hviskede jeg ikke godnat, men snakkede til hende højt og tydeligt når jeg forlod/forlader rummet. Og siden da har der ikke været problemer når hun skal putte i eget værelse med lukket dør og slukket lys 
Jeg ved ikke om det kan hjælpe lidt (hvis du kan forstå hvad jeg skriver
)
Ellers kan det ofte også hjælpe at lade døren stå åben så kan kan høre at i lunter rundt.... dermed ikke ment at i skal skrue ned, eller snakke lavere!! Men opfør jer som i ellers ville, så vender han sig til at han kan høre at i er der.
Når han så vågner, kan i jo vælge at fortsætte med at tage ham over, men som du siger er det ikke sjovt konstant at blive sparket i maven, men du kan også lære ham at han ikke kommer op, før det er morgen, det kræver mange nætter hvor det bliver hårdt, og man skal op hver time for at ligge ham ned/give ham sutten/sige godnat osv..... men det skal helt sikkert nok lykkedes. Milla-Victoria vågner sommetider om natten, og snakker lidt, men så går der kort tid, så ligger hun sig ned og sover videre, grundet at hun ved at hvis hun pyldre, kommer jeg bare ind og ligger hende ned igen. (sommetider kommer hun selvf. med ind og putter ved MOAR 
Jeg håber da at jeg kunne hjælpe lidt
Men det der virker er at prøve sig frem 
Held og lykke
Knus Pernille 
Anmeld