Vil ikke sove i sin seng :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.202 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. marts 2009

Mormilla

Min søn på 10 mån. vil ikke sove i sin egen seng om natten. Om dagen kan jeg bare ligge ham ind og så sover han efter 2 min.
Nu har vi taget han`s seng ind til os, men det hjalp heller ikke Han var så sur i går, at han slet ikke ville sove. Jeg måtte sidde med ham, han gad ikke at ligge ned. Efter 3 timer faldte han i søvn men`s han sad på mig. Jeg lagde ham i sin egen seng og han sov nogen timer og vågnede igen. Jeg tog ham over i vores seng,hvor han lagde sig til at sove med det samme og der sov han så til kl.7:30... Jeg ved slet ikke hvad vi skal gøre!!! Når han sover i vores seng ligger han og sparker mig i maven, så jeg får ikke sovet så meget. Ved heller ikke hvor smart det er, nu hvor jeg er gravid.

Er der nogen der har prøvet det samme???
Hvis ja hvad gjorde i???
Eller er der bare nogen der har et godt råd???

Håber der er en der kan hjælp...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2009

Cris

Er der nogle der kan låne dig bogen: At Sove igennem uden gråd? Jeg husker, at der var noget derinde om det. Hun har skrivet noget om at flytte børn i egen seng, jeg tror, jeg husker at hun sagde, at man skal bruge noget tid der om dagen. Du skriver, at han sover meget hurtigt til lur. Så han kan ikke nå, at lære det nyt sted at lære. Du kan måske bruge lidt tid, når han ikke er så træt og putte nogle legetøj og bøger og så nogle ting. Han kan sidde der og hygge sammen med dig. Efterhånden ville han følge sig trygt i sengen (eller træmmesengen) og forbinde den som et dejligt sted. Der var flere ting, men jeg kan ikke huske det længere

Anmeld

6. marts 2009

Mormilla

Cris skriver:

Er der nogle der kan låne dig bogen: At Sove igennem uden gråd? Jeg husker, at der var noget derinde om det. Hun har skrivet noget om at flytte børn i egen seng, jeg tror, jeg husker at hun sagde, at man skal bruge noget tid der om dagen. Du skriver, at han sover meget hurtigt til lur. Så han kan ikke nå, at lære det nyt sted at lære. Du kan måske bruge lidt tid, når han ikke er så træt og putte nogle legetøj og bøger og så nogle ting. Han kan sidde der og hygge sammen med dig. Efterhånden ville han følge sig trygt i sengen (eller træmmesengen) og forbinde den som et dejligt sted. Der var flere ting, men jeg kan ikke huske det længere

Han falder hurtigt i søvn, men han sover mellem 2-3 timer. Og så har han en lille lur inden aften`s maden på ca 30 min.
Han har bamser i sengen men vil da lige prøve at lege og hygge med ham der i...

Men jeg kender ingen som har bogen

Anmeld

6. marts 2009

Mormilla

Cris skriver:

Han falder hurtigt i søvn, men han sover mellem 2-3 timer. Og så har han en lille lur inden aften`s maden på ca 30 min.

Anmeld

6. marts 2009

Mormilla

Cris skriver:

Anmeld

6. marts 2009

Mumto3

Vores datter på 10 måneder hun sover i vores seng. Da jeg var gravid med hende, der sov vores 'store' drenge også i vores dobbeltseng. Umiddelbart ser jeg ikke noget problem i at dele seng med et spædbarn eller barn, selvom man er gravid.

Det er selvfølgelig bestemt ikke rart at blive sparket i maven når man er gravid, men det er (alt andet lige) begræsnet hvor hårdt en 10 mdr gammel baby kan sparke. Ellers kunne han måske ligge over ved far?

Med hensyn til bogen: Sov igennem uden gråd (som jeg selv har) så kan den lånes på biblioteket hvis du ikke vil købe den.

Anmeld

6. marts 2009

Christinahr

Aia er lige blevet to og har sovet fast i vores seng til for en måned siden da lillebror ankom, så jeg har også været gravid - vi kan desværre ikke være fire som sengen er nu. Så nu falder hun i søvn i egen seng og kommer ind til os i løbet af natten når hun vågner. Vi sidder vved Aia til hun sover det plejer at tage ca 10 min.

Så det kan du nok ikke bruge til meget, altså jo vi havde samme problem men lod hende sove hos os. Hun kræver jo bare tryghed.

Forresten lå jeg bare med ryggen til Aia så sparkede hun ikke maven. Derudover lå hun, som lillebror gør nu, i siden af sengen - ind mod væggen, så man stadig kan putte med manden/kæresten

Håber i finder en brugbar løsning

Anmeld

6. marts 2009

Mormilla

Mumto3 skriver:

Vores datter på 10 måneder hun sover i vores seng. Da jeg var gravid med hende, der sov vores 'store' drenge også i vores dobbeltseng. Umiddelbart ser jeg ikke noget problem i at dele seng med et spædbarn eller barn, selvom man er gravid.

Det er selvfølgelig bestemt ikke rart at blive sparket i maven når man er gravid, men det er (alt andet lige) begræsnet hvor hårdt en 10 mdr gammel baby kan sparke. Ellers kunne han måske ligge over ved far?

Med hensyn til bogen: Sov igennem uden gråd (som jeg selv har) så kan den lånes på biblioteket hvis du ikke vil købe den.

Tro mig han kan sparke hårdt. Han ligge mellem os. Han ligger bare modsat end os. Altså han ligger med hovedet hos sin fat og benene hos mig. Har prøvet at ligge ham på andre måder, men der går 2 min så er han der igen...

Anmeld

6. marts 2009

Mormilla

Christinahr skriver:

Aia er lige blevet to og har sovet fast i vores seng til for en måned siden da lillebror ankom, så jeg har også været gravid - vi kan desværre ikke være fire som sengen er nu. Så nu falder hun i søvn i egen seng og kommer ind til os i løbet af natten når hun vågner. Vi sidder vved Aia til hun sover det plejer at tage ca 10 min.

Så det kan du nok ikke bruge til meget, altså jo vi havde samme problem men lod hende sove hos os. Hun kræver jo bare tryghed.

Forresten lå jeg bare med ryggen til Aia så sparkede hun ikke maven. Derudover lå hun, som lillebror gør nu, i siden af sengen - ind mod væggen, så man stadig kan putte med manden/kæresten

Håber i finder en brugbar løsning

Ja kunne bare vende mig med ryggen til. Men jeg sover meget u-rolig Så jeg får vendt mig i løbet af natten

Anmeld

6. marts 2009

Mumto3

Har I mulighed for at stille jeres dobbeltseng op af en væg? For så kunne han jo ligge mellem væggen og far-mand, og dermed undgå at sparke dig i maven, men stadig få sit behov for tryghed opfyldt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.