Metformin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

Miin'Baby'Mus

Jeia skriver:

Ja, har nok også været heldig Jeg lagde også kosten om samtidig, var fuldstændig fanatisk. Anden gang jeg blev gravid lagde jeg kun kosten om, dog ikke så fanatisk, tog ikke metformin, blev gravid efter 3 mdr. Bliver ikke gravid uden kostomlægning. Har prøvet ca. to år begge gange.

Jeg har også lagt min kost meget om, spiser meget grønt hele tiden og spiser flere måltider om dagen. Drikker kun vand, gider ikke cola og sådanne nogle ting, spiser små portioner og helst ingen sovs og alle de der fede ting osv osv.

Mangler bare lige at motionere lidt igen, men det kommer, har sat mig for at jeg skal i gang igen  

-Og nu har det også lige været jul, der kunne jeg godt nok ikke styre mig, nåede at tage 1,5 kg på  fyy føj  .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

grinny

Jeg har taget dem i 2 måneder - mener jeg 

Jeg får RIGTIG meget kvalme af dem og RIGTIG dårlig mave 

Jeg spiser 2 måske 3 meget så portioner om dagen fordi jeg intet kan få ned! Selv frugtsukker gør mig dårlig! Har snakket med min gyn og hun siger det er helt fint at jeg ikke spiser mere end det, jeg mener bare at det ikke kan være så sundt når man skal tabe sig?

Men jeg har tabt mig 6 kg indtil videre og fået en regelmæssig cyklus. Jeg tager dem ikke pga. PCO, men simpelthen bare en hjælp til vægttab

Anmeld

9. januar 2012

AndreasMor84

Norman skriver:

jdgL

Ja jeg har også PCO, netop derfor at jeg har fået dem.

Ja, men jeg har så fundet ud af at hvis jeg ikke spiser usundt så har jeg det fint nok, men spiser jeg så noget med meget fedt eller sukker så får jeg det dårligt - men det er vel i og for sig godt nok, altså eftersom at jeg skal tabe mig

Jamen jeg er kun lige startet, så tager 2 om dagen...

Men så længe de virker, håber i hvert fald at de virker  

Jeg spiste efter pco principperne mens jeg tog dem og kvalmen var værst i starten. Hvis jeg fik meget sukker blev jeg rigtig dårlig:-S

Anmeld

9. januar 2012

Miin'Baby'Mus

AndreasMor2011 skriver:

Jeg spiste efter pco principperne mens jeg tog dem og kvalmen var værst i starten. Hvis jeg fik meget sukker blev jeg rigtig dårlig:-S

Ja jeg hyggede også med kæresten i går fordi vi havde 6 års dag, og puha alt det sukker gør mig så dårlig..

Men det syntes jeg er fint, så har jeg ikke den trang til sukker, jeg ved jo at jeg bliver dårlig af det ..

PCOPrincipperne? Hvad er det for nogle? Jeg spiser gerne efter KISS  

Anmeld

10. januar 2012

AndreasMor84

Norman skriver:

DDe

Ja jeg hyggede også med kæresten i går fordi vi havde 6 års dag, og puha alt det sukker gør mig så dårlig..

Men det syntes jeg er fint, så har jeg ikke den trang til sukker, jeg ved jo at jeg bliver dårlig af det ..

PCOPrincipperne? Hvad er det for nogle? Jeg spiser gerne efter KISS  

Det er det samme som kiss;-)

Anmeld

10. januar 2012

Miin'Baby'Mus

AndreasMor2011 skriver:

Det er det samme som kiss;-)

hehe nåe okay 

Anmeld

10. januar 2012

AnneP

Norman skriver:

Jubii, jeg har fået lov til at få metformin af min læge 

Nu er der ikke gået så længe endnu, men jeg håber da at de virker  .

Er der andre der har prøvet eller tager Metformin? Og hvad syntes i om dem?

hos mig er de med til at stabiliterer mit insulin, men har ikke haft nogen inflydelse på min cyklus!

men har veninde der blev gravis efter 2-3mdr på metformin

Anmeld

11. januar 2012

Miin'Baby'Mus

AnneP skriver:

hos mig er de med til at stabiliterer mit insulin, men har ikke haft nogen inflydelse på min cyklus!

men har veninde der blev gravis efter 2-3mdr på metformin

OKay, men det er vel også bare dejligt at de på en eller anden måde har været med til at fixe nogle andre problemer, selvom jeg dog ville være mest glad ved at får regelmæssig cyklus 

Anmeld

11. januar 2012

AnneP

Norman skriver:

OKay, men det er vel også bare dejligt at de på en eller anden måde har været med til at fixe nogle andre problemer, selvom jeg dog ville være mest glad ved at får regelmæssig cyklus 

Helt sikkert, også har den den "bonus" at det gør at min sukkertrang mindskes!

Anmeld

11. januar 2012

Miin'Baby'Mus

AnneP skriver:

Helt sikkert, også har den den "bonus" at det gør at min sukkertrang mindskes!

Det har du faktisk ret i, jeg syntes heller ikke at jeg kan mærke den lyst til sukker som jeg før havde.

Kæmpe plus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.