I skal have et grin!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2012

morethanperfect

grøn · ært skriver:

Jeg er flad af grin over den her video HVER GANG 

http://www.youtube.com/watch?v=SEBLt6Kd9EY

Heheh ..

Jeg smiiler da når jeg ser det .. Syns ikke det er synd for dem .. Sådan er naturen jo bare ..
Men jeg syns også altid det er sjovt når nogle slår sig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

hende-nanna

morethanperfect skriver:

Heheh ..

Jeg smiiler da når jeg ser det .. Syns ikke det er synd for dem .. Sådan er naturen jo bare ..

Sådan tænker jeg også - når nogen slår sig, og måske falder på en sjov måde, så griner man da altid 

Anmeld

8. januar 2012

grøn · ært

Heheh ..

Præcis, det var også det jeg mente med "Det er naturen". Sådan ER det bare. Zebraer bliver også spist af krokodiller - that's the way it is. Det er ikke synd for nogen. Hvis zebraen ikke blev spist af krokodillen og krokodillen dermed ikke fik noget mad, er det så også synd for krokodillen?? Okay, voldsomt eksempel  MEN min pointe er; sådan er naturen nu en gang. Og når det blæser og ællinger og ællingemor går tur, jamen, så blæser de lidt rundt. Og de her tager da i det mindste ikke skade eller bliver spist af krokodiller 

Jeg griner når jeg ser nogen falde eller slå sig over fingrene med en hammer. Det har jeg nok arvet efter min mor, for vi kan få laaaange grineflip over folk/dyr der kommer til skade/er uheldige. 

Anmeld

8. januar 2012

Trolde_mor

Herhjemme lå vi altså flade af grin.. det så jo mega sjovt ud som de små ællinger trillede.

Ingen kom til skade eller slog sig - de fik sig blot sig blot en forskrækkelse. Selvfølgelig bliver de små da en smule stressede og leder forvirret efter mor og hinanden. Og det er da synd de får sig den forskrækkelse, men det er jo samtidig også enormt lærerigt for dem, da de lærer om vind og vejr, og de kommer jo tilat opleve det mange gange.

Ingen harme sket... og det så mega sjovt ud altså

Anmeld

8. januar 2012

grøn · ært

Trolde_mor skriver:

Herhjemme lå vi altså flade af grin.. det så jo mega sjovt ud som de små ællinger trillede.

Ingen kom til skade eller slog sig - de fik sig blot sig blot en forskrækkelse. Selvfølgelig bliver de små da en smule stressede og leder forvirret efter mor og hinanden. Og det er da synd de får sig den forskrækkelse, men det er jo samtidig også enormt lærerigt for dem, da de lærer om vind og vejr, og de kommer jo tilat opleve det mange gange.

Ingen harme sket... og det så mega sjovt ud altså

Dejligt at høre, at der er andre der kan ligge på langs over sådant et (harmløst) klip! Min kæreste og jeg så det 10 gange i streg og havde grineflip hele tiden
 Synes det ser såååå sjovt og nuttet ud, som de triller rundt de små ællinger og andemor, hvis fjer bliver blæst helt 'skæve' 

Anmeld

8. januar 2012

Muhmi

Ej altså nu må i da lige... Det er lidt tragikomisk...!!

Og ællinger er altså designet til at kunne modstå en del ting... De ruller så fint og kommer ikke til skade...

Har set den før og var ikke flad af grin, men den gav et hyggeligt smil på læben..

Anmeld

8. januar 2012

grøn · ært

Muhmi skriver:

Ej altså nu må i da lige... Det er lidt tragikomisk...!!

Og ællinger er altså designet til at kunne modstå en del ting... De ruller så fint og kommer ikke til skade...

Har set den før og var ikke flad af grin, men den gav et hyggeligt smil på læben..

Anmeld

8. januar 2012

Trolde_mor

grøn · ært skriver:

Dejligt at høre, at der er andre der kan ligge på langs over sådant et (harmløst) klip! Min kæreste og jeg så det 10 gange i streg og havde grineflip hele tiden
 Synes det ser såååå sjovt og nuttet ud, som de triller rundt de små ællinger og andemor, hvis fjer bliver blæst helt 'skæve' 

Smed den straks op på fb, efter vel at mærke at have set den 3 gange sammen med kæresten

Og den skal da tilføjes min youtubekonto, til når jeg trænger til et godt grin

Er glad for du delte den

Anmeld

8. januar 2012

Kløver

Ej altså jo det var da lidt synd, men samtidig synes jeg bestemt også det var mega sjovt, og synes da det er helt fantastisk at de små i naturen, bare kommer op på fødderne, ser lidt forpjuskede ud, finder mor og går med videre, synes da også det er lidt sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.