I skal have et grin!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.328 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

grøn · ært

Jeg er flad af grin over den her video HVER GANG 

http://www.youtube.com/watch?v=SEBLt6Kd9EY

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

FrkNali

Ej, jeg synes det er synd for dem...  de har jo ik en chance for at stå fast. Om det er hormoner, ved jeg ik.. men jeg kan tude når jeg ser den slags..

Anmeld

8. januar 2012

grøn · ært

FrkNali skriver:

Ej, jeg synes det er synd for dem...  de har jo ik en chance for at stå fast. Om det er hormoner, ved jeg ik.. men jeg kan tude når jeg ser den slags..

Aij??... Det var da bestemt ikke meningen at gøre nogen kede af det  
Jeg synes det ser umådeligt sjovt og skørt ud - og de overlever jo alle sammen. Og det er genialt som de former en trop, så snart de kan stå på benene igen! :-D 

Anmeld

8. januar 2012

vitapigen

Flad af grin??? Det er sgu ikke humor Det er SYND for dem

Anmeld

8. januar 2012

grøn · ært

Flad af grin??? Det er sgu ikke humor Det er SYND for dem

Wow, okayokay.... Hver sin humor så  De DØR jo ikke!?? Og tager da overhovedet ikke skade!

Anmeld

8. januar 2012

hende-nanna

Jeg synes også det er synd for dem, men jeg kan sgu stadig godt se det sjove i det! Det er jo ligesom når en vælter på cyklen - det er da også synd for dem, men vi griner jo stadig? 

Når vi ved de alle overlever, så synes jeg det er god humor! 

Anmeld

8. januar 2012

vitapigen

grøn · ært skriver:

Wow, okayokay.... Hver sin humør så  De DØR jo ikke!?? Og tager da overhovedet ikke skade!

Nej men blev bare lige så chokeret da jeg så videoen... Troede jeg skulle se noget sjovt

Anmeld

8. januar 2012

grøn · ært

nannafrederiksen skriver:

Jeg synes også det er synd for dem, men jeg kan sgu stadig godt se det sjove i det! Det er jo ligesom når en vælter på cyklen - det er da også synd for dem, men vi griner jo stadig? 

Når vi ved de alle overlever, så synes jeg det er god humor! 

TAK!!!! Det er lige præcis det der "falde-på-halen"-humor! Ingen kommer alvorligt til skade og DERFOR er det sjovt. (Kan man ikke godt sige det?)

Og jaa, de er nogle stakler de små ællinger, men de har det jo tydeligvis fint - og det ser altså sjovt ud, som de triller rundt :-) Det er naturen. 

Anmeld

8. januar 2012

hende-nanna

grøn · ært skriver:

TAK!!!! Det er lige præcis det der "falde-på-halen"-humor! Ingen kommer alvorligt til skade og DERFOR er det sjovt. (Kan man ikke godt sige det?)

Og jaa, de er nogle stakler de små ællinger, men de har det jo tydeligvis fint - og det ser altså sjovt ud, som de triller rundt :-) Det er naturen. 

Ja, det kan man sagtens sige! Jeg er rimelig sikker på, at de som har skrevet at det ikke er humor og i stedet virkelig synd for dem, har grint over sådan noget før - som mit eksempel med dem på cykel. Det har alle oplevet, og hvis man ikke har grint højlydt, har man i hvert fald gjort det inde i hovedet, for det ser altså sjovt ud! 

Anmeld

8. januar 2012

Phoenix

Ikke lige min humor. Må også medgive jeg synes det var synd for dem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.