Pigeværelse til pige 2 1/2 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.048 visninger
30 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

Mussen2

Vi er i fuld gang med at købe ind til vires datters værelse. Vi holder møbler i neutrale farver. Så tænker der kommer til at mangler noget tøset. Har i nogle gode ideer til tilbehør, somkan gøre det til et rigtig pogeværelser. Som det er nu er der trægulv og hvide vægge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Mor-til-asta-09

Mussen2 skriver:

Vi er i fuld gang med at købe ind til vires datters værelse. Vi holder møbler i neutrale farver. Så tænker der kommer til at mangler noget tøset. Har i nogle gode ideer til tilbehør, somkan gøre det til et rigtig pogeværelser. Som det er nu er der trægulv og hvide vægge

Vi købte en trofast reol fra ikea til vores datter også trofastkasser i forskellige farver.. det har givet masser af farver på værelset.. ved ikke om det var det du tænkte på?

Anmeld

7. januar 2012

Pige2009

Mussen2 skriver:

Jeg har sat nogle wallstickers op på væggen og et billede Derudover har hun fået en lampe og et lille tæppe med Princess på gulvet Jeg synes, det er blevet rigtig godt, da jeg også har neutral farve på væg og neutrale møbler

Anmeld

7. januar 2012

Mussen2

Mor-til-asta-09 skriver:

Vi købte en trofast reol fra ikea til vores datter også trofastkasser i forskellige farver.. det har givet masser af farver på værelset.. ved ikke om det var det du tænkte på?

Har lige været i Ikea i dag  Ja, jeg tænkte ikke på noget specilet, men måske tæppe, wallstickers, tapet, dekorationer osv. Dt er da en god ide med trofast reolen. Vi har dog rigelig møbler til hendes værelse... 

Anmeld

7. januar 2012

Mussen2

Baagøe skriver:

Jeg har sat nogle wallstickers op på væggen og et billede Derudover har hun fået en lampe og et lille tæppe med Princess på gulvet Jeg synes, det er blevet rigtig godt, da jeg også har neutral farve på væg og neutrale møbler

Hvad er det for et tæppe og wallsicker

Anmeld

7. januar 2012

hende-nanna

Jeg tænkte - hvad med at male cirkler i forskellige farver på hendes vægge, lægge et farverigt tæppe på gulvet, farverigt sengetøj, farverige gardiner/persienner osv. 

Anmeld

7. januar 2012

Mussen2

nannafrederiksen skriver:

Jeg tænkte - hvad med at male cirkler i forskellige farver på hendes vægge, lægge et farverigt tæppe på gulvet, farverigt sengetøj, farverige gardiner/persienner osv. 

Vil helst undgå at male og hár købt rullegardiner i rn ( kedelig) grå

Anmeld

7. januar 2012

hende-nanna

Mussen2 skriver:

Vil helst undgå at male og hár købt rullegardiner i rn ( kedelig) grå

Okay - hvad så med nogle plakater eller billeder på væggene? Er der ikke noget hun er vild med - prinsesser, Peter Plys eller lignende? 

Anmeld

7. januar 2012

Benjamins'mor

En lyserød sengehimmel?

Billeder i rammer af prinsesser eller hvad der ellers interressere hende.

Evt. hvis hun har et hvidt skab købe nogle prinsesse wallstickers og klistre på.

Anmeld

7. januar 2012

foto på lærred

Mussen2 skriver:

Vores piges værelse er også ret neutralt så er det nemt at skrifte tilbehør osv. Her har hun wallstickers som bliver skriftet løbende (når man nu sælger dem er man måske lidt "farvet" hver gang der kommer nye til ) vedhæfter dem som hun har nu. Hendes elskede Hello Kitty og de lyserøde ugler. Da hun var to havde jeg en lyserød sticker over hendes seng med: Vi elsker dig til månen og tilbage igen.

Så har jeg en collage hvor hendes lyserøde bluse lyser op i midten.

På gulvet står hendes lyserøde fehus som også har fået gæster af nogle smølfer.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.