Klapvogn/barnevogn med i toget ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

Maja_4000

Baagøe skriver:

Min erfaring siger, at der altid er nogen til at hjælpe!  Hvis ingen har tilbudt deres hjælp, har jeg spurgt og folk har altid været søde og venlige

Så afsted og besøg farmand

Konduktører .. Tak ! Hehe

Ja , det er der sikkert også :b Gider bare ikke ende på Østerport

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Benjamins'mor

Maja_4000 skriver:

Jamen jeg synes sgu folk er så "snobbede" med det .. Har stået ved en trappe i et kvarter , før der var en som gad hjælpe mig 

Men må jo satse Hehe

Det har jeg så også prøvet, men i toget plejer folk altid at være ekstremt hjælpsomme, jeg stod engang i Århus og der var 4 der tilbød at hjælpe mig på samme tid, så det var bare den der tog fat i barnevognen først der hjalp.

Anmeld

7. januar 2012

Benjamins'mor

Baagøe skriver:

Nemlig!  Konduktørerne er også altid flinke

Ja, det synes jeg ihvertfald de er her i midtjylland, nu har jeg aldrig kørt i tog på sjælland med barnevogn, så skal self. ikke kunnet sige hvordan de er derovre, men tror da de er ligeså hjælpsomme som her, det er jo deres job at hjælpe folk ind i toget og tjekke billetter.

Anmeld

7. januar 2012

Maja_4000

musse1 skriver:

vil lige sige DSB ikke altid hjælper, de hjælper aldrig her mellem næstved og roskilde feks. har et par gange stået der alene, og så klaret det selv, de har ikke pligt til og hjælpe og man må heller ikke selv, så bliver de sure, jeg fik besked om, så måtte jeg vente til 1 time efter hvor toget går. så tager aldrig toget mere..

men jo regionaltoget er med trapper 

men kan ikke huske med den anden 

Vi skal på i Roskilde 

Øv :b Tror jeg tager chancen .. Så må vi håbe at der står en stor , stærk mand , som vil hjælpe Hehe

Anmeld

7. januar 2012

musse1

Maja_4000 skriver:

Vi skal på i Roskilde 

Øv :b Tror jeg tager chancen .. Så må vi håbe at der står en stor , stærk mand , som vil hjælpe Hehe

Roskilde er jo også en af de større byer, så er helt sikker på der nogle til at hjælpe 

her er det faktisk kun et problem, hvis man skal fra Haslev og så om formiddagen. for mange af de andre steder er der folk der gerne vil hjælpe

rigtig god tur, og lyder til det nok skal blive hyggeligt, håber der er en masse søde mennekser i morgen 

Anmeld

7. januar 2012

FrkLarsen

Maja_4000 skriver:

Hej I kloge piger

Jeg overvejer at slæbe Caroline med til Frederiksberg i morgen , for at besøge far på sit nye arbejde Hehe

Men .. Hvordan er det nu ? Der er trapper i alle regionaltoge .. Ikk ? Men er der ikke noget med at man skal bestille plads i InterCity ?  Har aldrig taget toget alene med vognen før .. Og gider ikke være strandet i toget , hvis ingen vil hjælpe mig ud Hehe

Nogle gode råd ? 

Jeg har altid taget toget rundt med min datter, og i togene her fra Hvalsø er der sjældent trapper, da det er dobbeltdækker tog.

Og NEJ! Dsb vil ikke altid hjælpe, det har vi været udsat for, men der er næsten altid en sød fyr der giver en hånd hvis man er udsat for trapper i togene 

Anmeld

7. januar 2012

Maja_4000

musse1 skriver:

Roskilde er jo også en af de større byer, så er helt sikker på der nogle til at hjælpe 

her er det faktisk kun et problem, hvis man skal fra Haslev og så om formiddagen. for mange af de andre steder er der folk der gerne vil hjælpe

rigtig god tur, og lyder til det nok skal blive hyggeligt, håber der er en masse søde mennekser i morgen 

Ja , der er næsten altid mange som skal på i Roskilde .. Der skal bare helst ikke være FOR mange , for så bliver de irriterede over at vognen fylder 

Anmeld

7. januar 2012

Maja_4000

FrkLarsen skriver:

Jeg har altid taget toget rundt med min datter, og i togene her fra Hvalsø er der sjældent trapper, da det er dobbeltdækker tog.

Og NEJ! Dsb vil ikke altid hjælpe, det har vi været udsat for, men der er næsten altid en sød fyr der giver en hånd hvis man er udsat for trapper i togene 

Er dobbeltdækkerne dem som hedder InterCity ? Hehe

Anmeld

7. januar 2012

musse1

Maja_4000 skriver:

Ja , der er næsten altid mange som skal på i Roskilde .. Der skal bare helst ikke være FOR mange , for så bliver de irriterede over at vognen fylder 

præcis  de skal da bare opfører sig ordenlig hehe

Anmeld

7. januar 2012

Maja_4000

musse1 skriver:

præcis  de skal da bare opfører sig ordenlig hehe

Ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.