Klapvogn/barnevogn med i toget ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.010 visninger
45 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

Maja_4000

Hej I kloge piger

Jeg overvejer at slæbe Caroline med til Frederiksberg i morgen , for at besøge far på sit nye arbejde Hehe

Men .. Hvordan er det nu ? Der er trapper i alle regionaltoge .. Ikk ? Men er der ikke noget med at man skal bestille plads i InterCity ?  Har aldrig taget toget alene med vognen før .. Og gider ikke være strandet i toget , hvis ingen vil hjælpe mig ud Hehe

Nogle gode råd ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Benjamins'mor

Hvis det er DSB hjælper de altid.

Anmeld

7. januar 2012

Maja_4000

Benjamins'mor skriver:

Hvis det er DSB hjælper de altid.

Jamen hvad så hvis billet-damen er i den anden ende af toget ? (Har glemt hvad det er de hedder )

Anmeld

7. januar 2012

Benjamins'mor

Maja_4000 skriver:

Jamen hvad så hvis billet-damen er i den anden ende af toget ? (Har glemt hvad det er de hedder )

De kommer altid ud, for de skal fløjte lige inden toget kommer, så hvis hun kan se der skal en barnevogn med hjælper hun, men folk plejer som regel at være gode til at hjælpe, det gør de ihvertfald her i midtjylland.

Anmeld

7. januar 2012

Pige2009

Maja_4000 skriver:

Hej I kloge piger

Jeg overvejer at slæbe Caroline med til Frederiksberg i morgen , for at besøge far på sit nye arbejde Hehe

Men .. Hvordan er det nu ? Der er trapper i alle regionaltoge .. Ikk ? Men er der ikke noget med at man skal bestille plads i InterCity ?  Har aldrig taget toget alene med vognen før .. Og gider ikke være strandet i toget , hvis ingen vil hjælpe mig ud Hehe

Nogle gode råd ? 

Min erfaring siger, at der altid er nogen til at hjælpe!  Hvis ingen har tilbudt deres hjælp, har jeg spurgt og folk har altid været søde og venlige

Så afsted og besøg farmand

Anmeld

7. januar 2012

Benjamins'mor

Inden toget køre, hehe.

Anmeld

7. januar 2012

Benjamins'mor

Baagøe skriver:

Min erfaring siger, at der altid er nogen til at hjælpe!  Hvis ingen har tilbudt deres hjælp, har jeg spurgt og folk har altid været søde og venlige

Så afsted og besøg farmand

Lige præcis, der har altid været folk der har hjulpet mig, ellers har DSB fløjtepersonen.

Anmeld

7. januar 2012

musse1

Maja_4000 skriver:

vil lige sige DSB ikke altid hjælper, de hjælper aldrig her mellem næstved og roskilde feks. har et par gange stået der alene, og så klaret det selv, de har ikke pligt til og hjælpe og man må heller ikke selv, så bliver de sure, jeg fik besked om, så måtte jeg vente til 1 time efter hvor toget går. så tager aldrig toget mere..

men jo regionaltoget er med trapper 

men kan ikke huske med den anden 

Anmeld

7. januar 2012

Pige2009

Benjamins'mor skriver:

Lige præcis, der har altid været folk der har hjulpet mig, ellers har DSB fløjtepersonen.

Nemlig!  Konduktørerne er også altid flinke

Anmeld

7. januar 2012

Maja_4000

Benjamins'mor skriver:

De kommer altid ud, for de skal fløjte lige inden toget kommer, så hvis hun kan se der skal en barnevogn med hjælper hun, men folk plejer som regel at være gode til at hjælpe, det gør de ihvertfald her i midtjylland.

Jamen jeg synes sgu folk er så "snobbede" med det .. Har stået ved en trappe i et kvarter , før der var en som gad hjælpe mig 

Men må jo satse Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.