Hvad skal du bruge din lørdag aften på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

mulle85

AalborgPigen skriver:

Lad os håbe det Så imorgen skal jeg bare øve foran manden..

det ku være rart hvornår var det så du sku til fødselsdag imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Muffin_girl

mulle85 skriver:

det ku være rart hvornår var det så du sku til fødselsdag imorgen

Vi bliver hentet 11.30.. Det er nemlig ude i en by laaang væk.. Men vi skal være der kl.12.30

Anmeld

7. januar 2012

Drømme

AalborgPigen skriver:

Ej hvor dejligt at i får en "ordenligt" sted at bo, specielt for jer selv Jeg kunne godt bruge et kar bad lige nu, så misundelig er jeg da bare slet ikke  

Ja brugerne herinde forstår at hygge sig 

Ja, det er fantastisk, men også ved at være i sidste øjeblik

Har termin 27/2, og fik besked om, at vi var udvalgt til lejere den 18-19/12 (privat udlejer, der var ca. 30 interesserede, 10 de ville leje ud til, og det var så os der fik det )

Hehe, det er også virkelig skøøøønt

Har aldrig boet sted med karbad før, så har bare nydt det Fuldt ud, og nu hvor det er sidste dag vi bor her, var jeg altså nødt til at benytte mig af det :

Anmeld

7. januar 2012

Muffin_girl

Drømme skriver:

Har termin 27/2, og fik besked om, at vi var udvalgt til lejere den 18-19/12 (privat udlejer, der var ca. 30 interesserede, 10 de ville leje ud til, og det var så os der fik det )

Har aldrig boet sted med karbad før, så har bare nydt det Fuldt ud, og nu hvor det er sidste dag vi bor her, var jeg altså nødt til at benytte mig af det :

Hold da op så er i godt nok heldige Skønt at i flytter så Ja kan godt forstå du vil udnytte det . Det havde jeg da jeg boede hjemme. SKØNT

Anmeld

7. januar 2012

Muffin_girl

LunaLykke skriver:

Lige præcis! Dem der rent faktisk kan synge, gider da ikke melde sig til et program som x-factor. Det er for useriøst, der dukker alt for mange op som udemærket ved at de ikke kan synge. Eller, det MÅ de da næsten vide, ellers så er de da meget indbildske

Ja syntes det er useriøst.. Tror sku mange virkelig selv tror på at de kan synge De tror selv de er fantastiske 

Anmeld

7. januar 2012

Drømme

Drømme skriver:

*

Min telefon driller så dejligt

Håber I får en hyggelig aften

Anmeld

7. januar 2012

Drømme

Drømme skriver:

*

Min telefon driller så dejligt

Håber I får en hyggelig aften

Anmeld

7. januar 2012

Muffin_girl

*Louise* skriver:

Jeg har lige været ude og gå en tur på 14 km, så jeg skal sidde med bene oppe.... Og slappe af!

Hold da op du er aktiv ! 

Kan da godt forstå du skal slappe af

Anmeld

7. januar 2012

Drømme

AalborgPigen skriver:

Hold da op så er i godt nok heldige Skønt at i flytter så Ja kan godt forstå du vil udnytte det . Det havde jeg da jeg boede hjemme. SKØNT

Fik lige tilføjet lidt ekstra

Ja, det er skønt

Held og lykke med det tyske, og hav en dejlig weekend

Anmeld

7. januar 2012

Muffin_girl

Drømme skriver:

Fik lige tilføjet lidt ekstra

Ja, det er skønt

Held og lykke med det tyske, og hav en dejlig weekend

Tilføjet lidt ekstra ?  

Tak og i lige måde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.