Hvad skal du bruge din lørdag aften på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

Muffin_girl

STN skriver:

Åh.. Jeg skal INTET lave i aften.. Bare slappe af alene, da manden er hjemme ved en kammerat og holde "playstation-aften"... Haha.. Så jeg nyder en rolig stund her til aften, uden at skulle noget som helst... Det er lang tid siden... Men lillepigen skal bare lige ligges i seng kl. 20 først, inden jeg kan ligge mig på sofaen og se TV og bare være mig

Det lyder dejligt at du bare kan slappe af Og nyde at være dig selv.. 

Sender lige et glas rødvin med luft post så 

God aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Muffin_girl

LunaLykke skriver:

Ja, jeg synes det er et fedt program, fordi folk rent faktisk kan synge! Er træt af x-factor. Danmark er et så lille land, og vi er sgu ved at løbe tør for folk med "x-factor", så det er efterhånden rigtig kedeligt synes jeg

De har du helt ret i .. Nu må det der x-faktor godt stoppe.. Men mange af dem i Voice er faktisk skide gode

Anmeld

7. januar 2012

Sitrani

AalborgPigen skriver:

Det lyder dejligt at du bare kan slappe af Og nyde at være dig selv.. 

Sender lige et glas rødvin med luft post så 

God aften

Ja, det er skønt engang imellem.. En sjælden gang i mellem

Haha... Nu er jeg ikke den store rødvinsdrikker Men du må da gerne sende en kande god the Haha..

Anmeld

7. januar 2012

mulle85

AalborgPigen skriver:

Nej jeg griner i hvert fald ikke   

Næææ .. Ej jo jeg er færdig med mine  7 power points . Og nu mangler jeg kun stikords kort .. JUBIIIII 

skønt hihi

mon ikke du når og blive færdig så

Anmeld

7. januar 2012

Muffin_girl

STN skriver:

Ja, det er skønt engang imellem.. En sjælden gang i mellem

Haha... Nu er jeg ikke den store rødvinsdrikker Men du må da gerne sende en kande god the Haha..

Okay så sender jeg en god kop the Jeg har lige købt sådan noget løs blads the med citron en kande er hermed på vej

Anmeld

7. januar 2012

bobbles

AalborgPigen skriver:

Hej piger ! 

Hvad skal du bruge din lørdag på ? 

Jeg skal lave min tysk eksamen færdig til mandag 

Ellers har jeg lige været en tur i Salling og fylde vores vinlager op..

Da der var tilbud.  

Så tror jeg skal drikke et godt glas rødvin og deutsche zusprecken (staves) 

Og bare gøre mig klar til imorgen når jeg skal til mine storesøstres 30 års fødselsdag 

Hav en god lørdag 

tja kæresten har fri kl 18 fra job og så kommer han hjem med et par pizzaer  ja nu skulle vi lige hygge os idag og den står bare på afslapning idag på sofaen orker slet ingen ting idag

Anmeld

7. januar 2012

Muffin_girl

mulle85 skriver:

skønt hihi

mon ikke du når og blive færdig så

Lad os håbe det Så imorgen skal jeg bare øve foran manden..

Anmeld

7. januar 2012

Muffin_girl

Frøken Christiansen skriver:

tja kæresten har fri kl 18 fra job og så kommer han hjem med et par pizzaer  ja nu skulle vi lige hygge os idag og den står bare på afslapning idag på sofaen orker slet ingen ting idag

Det lyder også hygsomt her står den på frysepizza

Anmeld

7. januar 2012

lycly

AalborgPigen skriver:

De har du helt ret i .. Nu må det der x-faktor godt stoppe.. Men mange af dem i Voice er faktisk skide gode

Lige præcis! Dem der rent faktisk kan synge, gider da ikke melde sig til et program som x-factor. Det er for useriøst, der dukker alt for mange op som udemærket ved at de ikke kan synge. Eller, det MÅ de da næsten vide, ellers så er de da meget indbildske

Anmeld

7. januar 2012

*Louise*

Jeg har lige været ude og gå en tur på 14 km, så jeg skal sidde med bene oppe.... Og slappe af!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.