Min kæreste vil???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

Mum33

Vent til din uddannelse er på plads og I ved om det skal være jer to.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Peanut

Nu der mange der skriver ang at i kun har været sammen 4 mdr, men jeg synes også det er væsentligt at vide om i bor sammen? Da det jo ikke helt er det samme at ses, som at bo sammen 

Anmeld

7. januar 2012

norenberg

jeg ville vente hvis det mig og nyde forelskelsen og det hele lidt endnu....jeg blev selv gravid efter 3 mdr da jeg mødte min mand...og vi har begge snakket at kunne vi have ventet ville vi have gjort det....så vi fik lidt mere kærste tis sammen inden...men sådan blev det ikke...

Anmeld

7. januar 2012

Pige2009

Jeg ville klart vente og se tiden lidt an - 4 mdr. er ikke lang tid og man er stadig i forelskelsens magt. Jeg ville personligt vente 1 års tid og se om I stadig har det lige så godt sammen, for til den tid vil du så også være færdig med din HG og har forhåbentlig en læreplads

Anmeld

7. januar 2012

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

nu har mig og min kæreste været sammen snart 4 måneder. 

og han vil så gerne have en baby. 

- jeg har selv en på 4 i forvejen 

vi begge er 22 han har fast arbejde og jeg er igang med en hg.. 

Hjææælp .. Syntes i vi skulle gøre det? eller skulle vi vente. 

jeg føler selv for det, for vil rigtig gerne. men hvad syntes i?

Du vil gerne og han vil gerne så go for it, hvis det er det i virkelig ønsker, så er andres mening jo ligemeget

Men jeg selv ville vente , min kæreste og jeg havde været sammen i 3 år før vi blev gravide , men kender nogle som også valgte det efter kort tid, så det er jo ikke unormalt at gøre

Anmeld

7. januar 2012

AnnaK89

Vil råde dig til at vente!
I kan ikke på blot 4 mdr afgøre om I skal have en forbindelse til hinanden resten af jeres liv, for sådan bliver det når i får et barn, uanset om i bliver sammen eller ej.

Og i har masser tid - så gør din skole færdig, evt din elevtid og så finde efterhånden ud af om det er jer der skal være sammen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.