Min kæreste vil???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.316 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

Anonym trådstarter

nu har mig og min kæreste været sammen snart 4 måneder. 

og han vil så gerne have en baby. 

- jeg har selv en på 4 i forvejen 

vi begge er 22 han har fast arbejde og jeg er igang med en hg.. 

Hjææælp .. Syntes i vi skulle gøre det? eller skulle vi vente. 

jeg føler selv for det, for vil rigtig gerne. men hvad syntes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Jeg vil personlig syntes at i skal vente.. Når i ikke har været sammen i mere end 4 mdr er i jo stadig ved at lære hinanden at kende ( selvom man føler man kender hinanden helt vildt)
I har alderen til at kunne tage det hele stille og roligt..

Så min holdning er at vente til i har været sammen Niger længere.. Men igen.. Er jo jeres forhold.. :-)

Anmeld

7. januar 2012

Kris89

Det er jo alene jeres beslutning. men hvordan er det med din uddannelse?

hvis du blev gravid nu, ville u så kunne gøre den færdig? vil sige det ville være bedst, hvis du kunne gøre den færig først, så du ikke skal starte forfra efter barsel...

Anmeld

7. januar 2012

Carina1977

Anonym skriver:

Hvis i begge gerne vil, så synes jeg I skal gøre det  Hvornår er du færdig med den HG? Du kan jo sagtens studere videre efter barsel. Det ser jeg intet problem i. Desuden synes jeg du har en perfekt alder, da det er nu du har nemmest ved at blive gravid. mener man er mest frugtbar i 22-23 års alderen, og så begynder det at dale....det betyder ikke at det bliver meget svært senere, men du har nemmest ved det i den alder du har nu  Men altså...det skal jo kun være, hvis i begge har lyst, og ikke kun fordi din kæreste har lyst.

Hvis i begge har lyst, hvorfor så vente?

Anmeld

7. januar 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

Det er jo alene jeres beslutning. men hvordan er det med din uddannelse?

hvis du blev gravid nu, ville u så kunne gøre den færdig? vil sige det ville være bedst, hvis du kunne gøre den færig først, så du ikke skal starte forfra efter barsel...

Jeg mangler 6 måneder af min hg og så skal jeg finde læreplads ..

Anmeld

7. januar 2012

lio

jeg ville vente, I er stadig I fhv. nyt forhold, unge begge to og siden du har en skøn datter I forevejen kan I måske bare nyde at være jer tre lidt endnu. 

man skal passe på med at have for travlt, I har jo masser af tid. 

Anmeld

7. januar 2012

Carina1977

Anonym skriver:

Åhh jeg overså lige at i kun har været sammen i 4 måneder. Det er måske der du tænker, at det måske er lidt for tidligt?

jeg tror du skal mærke efter inde i dig selv. Hvordan er forholdet? Hvad føler du for ham? Synes du i har et meget stærkt forhold? Der er ingen garantier her i livet, og ligegyldigt om man har været sammen i ½ år eller 10 år, så kan det jo altid gå galt....men det er godt lige at mærke efter, om man synes forholdet er stærkt, inden man får børn.

Men i sidste ende er det jeres beslutning, og det i vælger, vil helt sikkert være det rigtige for jer.

Anmeld

7. januar 2012

kirsti

Jeg ville vente! 4mdr er ikke ret lang tid! Vent måske til du er færdig med skolen

Anmeld

7. januar 2012

Miss Church

Efter min mening synes jeg at i skal vente. Jeg synes ikke at måneder er særlig lang tid at kende hinanden inden pb.

Men det er jo op til jer Mange går jo også fra hinanden, selv om de har været sammen i ti år inden.

Held og lykke lige meget hvad i vælger 

Anmeld

7. januar 2012

gonefishing

Anonym skriver:

hmmm altså jeg er selv en af dem der blev gift efter vi havde kendt hinanden i 1 år og barn efter 1 år og 9måneder ca. (vi har det fantastisk selvom vi er som nat og dag)

Men jeg ville alligevel vente lidt, rent psykologisk har forelskelsen ikke lagt sig endnu og man ser derfor ikke hinandens fejl, eller også mener man bare de er søde... jeg ville vente til du kunne kvæle ham, fordi han stiller sine sko midt ude på gulvet i gangen så du er ved at falde på røven hver gang, eller du kunne sparke ham over benet, fordi han ikke huskede at købe mælk og smør med hjem, og du står midt i madlavning hvor du SKAL bruge dette. eller når du sidder i sofaen og surmuler fordi han ikke har husket, taget hensyn, eller set dét (kvinder og mænd er jo forskellige) osv osv. Når DE ting er der, men du ønsker ham som faderen til dit barn. så gør det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.