Flodkilling skriver:
Kan virkelig godt forstå dig, og har lidt ondt af din kæreste, lyder lidt som om han har et problem med at sige fra overfor sin familie (er jo der nok mange der har, men det skal jo ikke gå ud over jeres økonomi)
Det har han bestemt ! Jeg er heller ikke skide sur og gal på ham, for han kan jo sagtens se det var åndsvagt når jeg fortæller ham det bagefter.er bare træt af at han ikke kan se det FØR han har taget det trælse valg. Han er virkelig en spade til at sige fra, og så har jeg det med at blive sur på hans familie i stedet for, for de tænker sig sku heller ikke om. Jeg har valgt at jeg ikkegider sige noget til hans storebror om de penge, jeg har ringet til benzinselvskabet og fået afvide hvad han har tanket for, og hvis han en dag siger det mindste pip om penge, ja så kan jeg nok ikke lade være med at lade det ramle og fortælle ham om han seriæst tror det bare er et kort der kommer uendelige penge ud af, og at han godt kan tag at hoste op med de penge, så vores søn ikke skal mangle noget! selvfølgelig er det overdrevet, men jeg siger hun noget hvis han begynder at kører i hvor mange penge han har, hvilket han gør hele tiden. Men lige så snart han er flad, så opfører han sig som en der er ved at begå selvmord og har depression osv. Men det er kærestens familie, og jeg gider ikke være kællingen, vi har jo været sammen i 6 år og de kender mig efterhånden godt, så hvis jeg fik et flip ville det ikke være jordens undergang. men gider bare ikke være en kælling ! 
Anmeld