Han er så pisse ubetænksom !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

gonefishing

Anonym skriver:

Vi har aldrig gået vildt op i der der med dit og mit. Vi har de penge vi har på min lønkonto den første, og hvis han mangler noget kæber han det og lige sådan med mig. Det har aldrig været et problem, og det er derfor det irriterer mig at han ikke tænker over det! ISÆR når vi skal være forældre for første gang i næste måned  

Men jeg har sagt til ham nu at de penge han får til benzin SKAL gemmes til februar. så der ikke er det mindre. og når jeg fortæller ham det kan han jo også sagtens se det, det er bare skide træls at man altid skal minde ham på det. 

Han har den der "det går nok" mentalitet, men det er også mig der køber ind og alt det, så det er mig der har mest styr på hvad det EGENTLIG koster, han ser jo bare at der kommer mad på bordet hver dag, og hvis vi mangler noget køber vi det 

Kan godt forstå dig. Og tanken om at man bliver nød til at have "dit og mit" er heller ikke særlig fedt. Herhjemme er manden bankmand, vi har vores egne konti hvor løn går ind, og en fælles konto som kun er til mad, institution /ting til vores datter, som vi hver især betaler ind til hver måned. Hvis han pludselig trak 800kr til benzin på den konto ville jeg også blive sur (det er ham der bruger bilen).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Kan godt forstå dig. Og tanken om at man bliver nød til at have "dit og mit" er heller ikke særlig fedt. Herhjemme er manden bankmand, vi har vores egne konti hvor løn går ind, og en fælles konto som kun er til mad, institution /ting til vores datter, som vi hver især betaler ind til hver måned. Hvis han pludselig trak 800kr til benzin på den konto ville jeg også blive sur (det er ham der bruger bilen).

Det netop det. Det ret træls, når han ved at det er det vi skal leve for. Han tænker bare ikke over det før bagefter. Og så tror hans lillebror at benzinkortet bare er et kort der kommer uendeligt benzin ud af. 

kæresten lånde også vores benzinkort til hans (meget IKKE til at stole på) storebror for noget tid siden. Vi fik det tilbage dagen efter. Der blev hverken sagt tak for lån, oplyst om hvor meget der var tanket for eller sagt noget om hvornår vi ville få pengene ! og vi har stadigvæk ikke set skyggen af dem. Det fik mig også til at sige til kæresten at det gør han ALDRIG igen, for jeg gider ikke lege inkassomedarbejder bare fordi hans trælse storebror ikke kan sætte pris på en hjælpende hånd og betale pengene tilbage ! 

Anmeld

7. januar 2012

gonefishing

Anonym skriver:

Det netop det. Det ret træls, når han ved at det er det vi skal leve for. Han tænker bare ikke over det før bagefter. Og så tror hans lillebror at benzinkortet bare er et kort der kommer uendeligt benzin ud af. 

kæresten lånde også vores benzinkort til hans (meget IKKE til at stole på) storebror for noget tid siden. Vi fik det tilbage dagen efter. Der blev hverken sagt tak for lån, oplyst om hvor meget der var tanket for eller sagt noget om hvornår vi ville få pengene ! og vi har stadigvæk ikke set skyggen af dem. Det fik mig også til at sige til kæresten at det gør han ALDRIG igen, for jeg gider ikke lege inkassomedarbejder bare fordi hans trælse storebror ikke kan sætte pris på en hjælpende hånd og betale pengene tilbage ! 

Kan virkelig godt forstå dig, og har lidt ondt af din kæreste, lyder lidt som om han har et problem med at sige fra overfor sin familie (er jo der nok mange der har, men det skal jo ikke gå ud over jeres økonomi)

Anmeld

7. januar 2012

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Kan virkelig godt forstå dig, og har lidt ondt af din kæreste, lyder lidt som om han har et problem med at sige fra overfor sin familie (er jo der nok mange der har, men det skal jo ikke gå ud over jeres økonomi)

Det har han bestemt ! Jeg er heller ikke skide sur og gal på ham, for han kan jo sagtens se det var åndsvagt når jeg fortæller ham det bagefter.er  bare træt af at han ikke kan se det FØR han har taget det trælse valg. Han er virkelig en spade til at sige fra, og så har jeg det med at blive sur på hans familie i stedet for, for de tænker sig sku heller ikke om. Jeg har valgt at jeg ikkegider sige noget til hans storebror om de penge, jeg har ringet til benzinselvskabet og fået afvide hvad han har tanket for, og hvis han en dag siger det mindste pip om penge, ja så kan jeg nok ikke lade være med at lade det ramle og fortælle ham om han seriæst tror det bare er et kort der kommer uendelige penge ud af, og at han godt kan tag at hoste op med de penge, så vores søn ikke skal mangle noget! selvfølgelig er det overdrevet, men jeg siger hun noget hvis han begynder at kører i hvor mange penge han har, hvilket han gør hele tiden. Men lige så snart han er flad, så opfører han sig som en der er ved at begå selvmord og har depression osv. Men det er kærestens familie, og jeg gider ikke være kællingen, vi har jo været sammen i 6 år og de kender mig efterhånden godt, så hvis jeg fik et flip ville det ikke være jordens undergang. men gider bare ikke være en kælling ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.