Han er så pisse ubetænksom !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.926 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

Anonym trådstarter

Åh hvor kan min kæreste bare irriterer mig nogle gange ! sometider tænker han bare overhovedet ikke over hans handlinger ! 

Here it goes.

Hans lillebror har IGEN IGEN IGEN smadret hans bil, og skal nu have fat i en ny. Det spørger han så min kæreste om han vil hjælpe ham med, fint nok det skal han da være velkommen til. Men FANDME ikke på bekostning af VORES pengepung ! 

Nå men de startede med at kører 1½ time den ene vej og kigge på en bil. Derefter kørte de 2½ time den modsatte retining og kiggede på en anden bil, og fandme om de ikke er kørt de 2½ time HJEM nu for at finde flere de så kan kører ud og kigge på !  I VORES BIL FOR VORES BENZIN ! 

Men, kæresten har tanket vores bil på vores benzinkort, I MORGES, hvor jeg jo mener at lillebroren lige så godt kunne have tanket for hans penge, da kæresten kører land og rige rundt med ham for at finde en bil til ham. Hans lillebror mangler ikke penge og vi for dem også kontant. Men de penge kæresten så for kontant af hans lillebror til benzin, bliver jo brugt på et eller andet åndsvagt, som om det bare er penge der er kommet flyvende og bare er til fri afbenytning ! 

MEN den 1 februar bliver alle de penge trukket på min lønkonto, den konto hvor hele vores rådighedsbeløb står på, altså bliver der nok trukket omkring 800 kr. EKSTRA på benzinregningen, I DEN MÅNED VI BLIVER FORÆLDRE ! 

Amen jeg kan slet ikke forstå den tankegang ! og jeg er næsten også ved at være skide ligeglad. Han kan bare for beskeden i februar - jammen ærgeligt ! DE penge har du allerede brugt i januar ! 

Håber snart hans bror tager hjem for jeg kan næsten ikke holde ud at glo på ham længere ! 

Sorry, skulle lige have luft ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

mkb123

Forstår VIRKELIGT godt din frustration! Jeg var sprunget i luften! Men altså, fair nok han tankede imorges.. Men den benzin der så er brugt på at køre rundt, det burde lillebror betale når de var færdige! 

Anmeld

7. januar 2012

Anonym trådstarter

mkb123 skriver:

Forstår VIRKELIGT godt din frustration! Jeg var sprunget i luften! Men altså, fair nok han tankede imorges.. Men den benzin der så er brugt på at køre rundt, det burde lillebror betale når de var færdige! 

Altså bilen skulle jo tankes ligemeget hvad, jeg synes bare det er så irritenrende at de ved de kommer til at bruge en hel tankfuld og så tanker han fandme med vores benzinkort, i stedet for bare at få lillebror til at fylde på med kontanter! kæresten for jo pengene for benzinen idag, men dem ser han som nogen der bare lige kan komme i pungen, og så er de klattet væk til den 1 februar !  Og han forstår det bare ikke ! Så mange penge mindre i den måned man bliver forældre er altså bare ikke skide genialt ! 

Anmeld

7. januar 2012

dorthemus

Så må I jo få hver jeres økonomi

Anmeld

7. januar 2012

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Så må I jo få hver jeres økonomi

hehe nej, for det er ikke fordi han ikke kan se at det er åndsvagt at gøre det på den måde, han tænker bare ikke over det ! 

vi har kun fælles budget 

Anmeld

7. januar 2012

gonefishing

Anonym skriver:

Åh hvor kan min kæreste bare irriterer mig nogle gange ! sometider tænker han bare overhovedet ikke over hans handlinger ! 

Here it goes.

Hans lillebror har IGEN IGEN IGEN smadret hans bil, og skal nu have fat i en ny. Det spørger han så min kæreste om han vil hjælpe ham med, fint nok det skal han da være velkommen til. Men FANDME ikke på bekostning af VORES pengepung ! 

Nå men de startede med at kører 1½ time den ene vej og kigge på en bil. Derefter kørte de 2½ time den modsatte retining og kiggede på en anden bil, og fandme om de ikke er kørt de 2½ time HJEM nu for at finde flere de så kan kører ud og kigge på !  I VORES BIL FOR VORES BENZIN ! 

Men, kæresten har tanket vores bil på vores benzinkort, I MORGES, hvor jeg jo mener at lillebroren lige så godt kunne have tanket for hans penge, da kæresten kører land og rige rundt med ham for at finde en bil til ham. Hans lillebror mangler ikke penge og vi for dem også kontant. Men de penge kæresten så for kontant af hans lillebror til benzin, bliver jo brugt på et eller andet åndsvagt, som om det bare er penge der er kommet flyvende og bare er til fri afbenytning ! 

MEN den 1 februar bliver alle de penge trukket på min lønkonto, den konto hvor hele vores rådighedsbeløb står på, altså bliver der nok trukket omkring 800 kr. EKSTRA på benzinregningen, I DEN MÅNED VI BLIVER FORÆLDRE ! 

Amen jeg kan slet ikke forstå den tankegang ! og jeg er næsten også ved at være skide ligeglad. Han kan bare for beskeden i februar - jammen ærgeligt ! DE penge har du allerede brugt i januar ! 

Håber snart hans bror tager hjem for jeg kan næsten ikke holde ud at glo på ham længere ! 

Sorry, skulle lige have luft ! 

Jeg havde sku gjort krav på de penge. det er jo DINE!

Anmeld

7. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

hehe nej, for det er ikke fordi han ikke kan se at det er åndsvagt at gøre det på den måde, han tænker bare ikke over det ! 

vi har kun fælles budget 

Så må du jo kræve pengene af ham til mad mm., når han får kontanterne af lillebror Eller bede ham købe noget til barnet for de penge

Anmeld

7. januar 2012

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Jeg havde sku gjort krav på de penge. det er jo DINE!

Pengene er vores begge to's. Hele hans løn betaler vores budgetkonto. Så der er ingen at ta af til den første. De penge der går ind på min lønkonto er til benzin og så de penge vi skal bruge resten af måneden. 

Anmeld

7. januar 2012

gonefishing

Anonym skriver:

Pengene er vores begge to's. Hele hans løn betaler vores budgetkonto. Så der er ingen at ta af til den første. De penge der går ind på min lønkonto er til benzin og så de penge vi skal bruge resten af måneden. 

øv... var sku også blevet sur! men herhjemme er det også min mand der betaler ud af hans egen lomme, hvis det er noget med hans familie. og omvendt.

Anmeld

7. januar 2012

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

øv... var sku også blevet sur! men herhjemme er det også min mand der betaler ud af hans egen lomme, hvis det er noget med hans familie. og omvendt.

Vi har aldrig gået vildt op i der der med dit og mit. Vi har de penge vi har på min lønkonto den første, og hvis han mangler noget kæber han det og lige sådan med mig. Det har aldrig været et problem, og det er derfor det irriterer mig at han ikke tænker over det! ISÆR når vi skal være forældre for første gang i næste måned  

Men jeg har sagt til ham nu at de penge han får til benzin SKAL gemmes til februar. så der ikke er det mindre. og når jeg fortæller ham det kan han jo også sagtens se det, det er bare skide træls at man altid skal minde ham på det. 

Han har den der "det går nok" mentalitet, men det er også mig der køber ind og alt det, så det er mig der har mest styr på hvad det EGENTLIG koster, han ser jo bare at der kommer mad på bordet hver dag, og hvis vi mangler noget køber vi det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.