Åh hvor kan min kæreste bare irriterer mig nogle gange ! sometider tænker han bare overhovedet ikke over hans handlinger !
Here it goes.
Hans lillebror har IGEN IGEN IGEN smadret hans bil, og skal nu have fat i en ny. Det spørger han så min kæreste om han vil hjælpe ham med, fint nok det skal han da være velkommen til. Men FANDME ikke på bekostning af VORES pengepung !
Nå men de startede med at kører 1½ time den ene vej og kigge på en bil. Derefter kørte de 2½ time den modsatte retining og kiggede på en anden bil, og fandme om de ikke er kørt de 2½ time HJEM nu for at finde flere de så kan kører ud og kigge på !
I VORES BIL FOR VORES BENZIN !
Men, kæresten har tanket vores bil på vores benzinkort, I MORGES, hvor jeg jo mener at lillebroren lige så godt kunne have tanket for hans penge, da kæresten kører land og rige rundt med ham for at finde en bil til ham. Hans lillebror mangler ikke penge og vi for dem også kontant. Men de penge kæresten så for kontant af hans lillebror til benzin, bliver jo brugt på et eller andet åndsvagt, som om det bare er penge der er kommet flyvende og bare er til fri afbenytning !
MEN den 1 februar bliver alle de penge trukket på min lønkonto, den konto hvor hele vores rådighedsbeløb står på, altså bliver der nok trukket omkring 800 kr. EKSTRA på benzinregningen, I DEN MÅNED VI BLIVER FORÆLDRE !
Amen jeg kan slet ikke forstå den tankegang ! og jeg er næsten også ved at være skide ligeglad. Han kan bare for beskeden i februar - jammen ærgeligt ! DE penge har du allerede brugt i januar ! 
Håber snart hans bror tager hjem for jeg kan næsten ikke holde ud at glo på ham længere ! 
Sorry, skulle lige have luft !
Anmeld