ny bolig :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

wamse

B&J skriver:

jamen søde det lyder jo helt som et drømme sted at bo i mine øjne og nyt køkken og et hygge kammer

Det er virkelig bare drømmen, og et fantastisk område for børn, og hendes skole og sfo lige for enden af gaden  Det betyder så meget for tryghedsfisen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

B&J

wamse skriver:

Det er virkelig bare drømmen, og et fantastisk område for børn, og hendes skole og sfo lige for enden af gaden  Det betyder så meget for tryghedsfisen 

ja det gør det det betyder sååå meget det lyder bare som et rigtigt godt sted....

Anmeld

7. januar 2012

wamse

B&J skriver:

ja det gør det det betyder sååå meget det lyder bare som et rigtigt godt sted....

Det var bare toppen af vores ønskeseddel, og normalt står man i kø i flere år, men vi har stået der siden i sommers  Det er virkelig heldigt

Anmeld

7. januar 2012

B&J

wamse skriver:

Det var bare toppen af vores ønskeseddel, og normalt står man i kø i flere år, men vi har stået der siden i sommers  Det er virkelig heldigt

Ja det er såååå vildt så for ja det kan tage langtid før man får sådan en bolig men hold op lykken har lige været der hos jer og syntes det er så dejligt for jer....

Anmeld

7. januar 2012

Leneur

wamse skriver:

Det er bare så stort, og Lærke glæder så meget  Hun har masser af planer for haven 

Jeg vil spare sammen til en stor sansegynge, hvor der er plads til os begge. Lærke er jo meget sensitiv, og jeg tænker at det ville være en dejlig måde for hende - og mig - at opleve noget sanseligt, og det at være tæt, for det har hun brug for 

Så vil jeg gerne have et bålfad, og tror da de kan fåes billigt. hvor vi kan lave mad over, for hyggens skyld 

Lyder som en rigtig god ide og snobrød over bålet er så hyggeligt...

Anmeld

7. januar 2012

Mettemus

Tillykke!!! Hvor er det bare velfortjent! Har fulgt dig lidt på sidelinjen, og det virker simpelthen så hårdt og uretfærdigt med alle de bump på jeres vej. Håber at dette blir et turning point! Det lyder som et super lækkert hus. Dejligt at det er nyt og med god plads. Mere tillykke med lidt medvind Knus!

Anmeld

7. januar 2012

wamse

Mettemus skriver:

Tillykke!!! Hvor er det bare velfortjent! Har fulgt dig lidt på sidelinjen, og det virker simpelthen så hårdt og uretfærdigt med alle de bump på jeres vej. Håber at dette blir et turning point! Det lyder som et super lækkert hus. Dejligt at det er nyt og med god plads. Mere tillykke med lidt medvind Knus!

århh 1000 tak 

Jeg tror virkelig på, at dette er et vendepunkt for os  Jeg har jo fået en depression efter alt det, som vi/jeg har oplevet, og tror virkelig på, at det hjælper når jeg kan gå ud i haven, og rydde mine tanker ved at lave noget der ude

Anmeld

7. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ej hvor lækkert!  Er sikker på det bliver super dejligt for jer begge!  Stort tillykke med det

Anmeld

7. januar 2012

Mira0911

wamse skriver:

Lige et jubels indlæg fra mig

Vi har fået et rækkehus pr. 15/2, så vi er færdige med at bo her ude, hvor området virkelig er socialt belastet Vi får nyt HTH køkken i, hvilket jeg var ned og godkende tegningerne til i går. og det koster stort set det samme at bo der, som det gør i lejlighed. 

Der er et godt lille kælder/pulterrum, hvor jeg kan stå med alt mit kreative, en lækker stueplan, hvor der er stor vinkelstue, nyt badeværelse, og en delig baggang/bryggers, hvor jeg kan have alt, hvad der er vasketøj. En 1 sal med 2 mindre værelser, en større værelse, og en repos, hvor jeg kan have min seng. 

Det er så meget et skridt den rigtige retning, og uden tvivl vil dette lette min depression også, da jeg nu har mulighed for at være mere udenfor.

Lærke får 100 m. i skole når hun starter i skole til sommer  Vi får en dejlig stor have, og jeg er bare så glad så glad  

Jamen for pokker, jeg tror 2012 rent faktisk har noget godt til os 

Lige et " jeg er glad i låget indlæg"

Jeg synes det er så fedt for Jer.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.