ny bolig :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

wamse

Lige et jubels indlæg fra mig

Vi har fået et rækkehus pr. 15/2, så vi er færdige med at bo her ude, hvor området virkelig er socialt belastet Vi får nyt HTH køkken i, hvilket jeg var ned og godkende tegningerne til i går. og det koster stort set det samme at bo der, som det gør i lejlighed. 

Der er et godt lille kælder/pulterrum, hvor jeg kan stå med alt mit kreative, en lækker stueplan, hvor der er stor vinkelstue, nyt badeværelse, og en delig baggang/bryggers, hvor jeg kan have alt, hvad der er vasketøj. En 1 sal med 2 mindre værelser, en større værelse, og en repos, hvor jeg kan have min seng. 

Det er så meget et skridt den rigtige retning, og uden tvivl vil dette lette min depression også, da jeg nu har mulighed for at være mere udenfor.

Lærke får 100 m. i skole når hun starter i skole til sommer  Vi får en dejlig stor have, og jeg er bare så glad så glad  

Jamen for pokker, jeg tror 2012 rent faktisk har noget godt til os 

Lige et " jeg er glad i låget indlæg"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

aarhusmor

tillykke - det var da en dejlig nyhed og også rart for Lærke at komme væk fra området med det hun lige har været igennem

Anmeld

7. januar 2012

SS82

Tillykke hvor er det dejligt for jer 

Anmeld

7. januar 2012

wamse

aarhusmor skriver:

tillykke - det var da en dejlig nyhed og også rart for Lærke at komme væk fra området med det hun lige har været igennem

Hun glæder sig bare så meget 

Ja det ville nemlig betyde meget, at hun kommer væk fra her, hvor han jo også bor 

Anmeld

7. januar 2012

wamse

Slott skriver:

Tillykke hvor er det dejligt for jer 

Tak  Det er bare så godt, hvis jeg ikke var sådan en rolig vestjyde, så kunne jeg næsten knibe en tåre af glæde 

Anmeld

7. januar 2012

SS82

wamse skriver:

Tak  Det er bare så godt, hvis jeg ikke var sådan en rolig vestjyde, så kunne jeg næsten knibe en tåre af glæde 

ha ha det kan jeg godt forstå - det havde jeg helt sikkert gjort hvis det var mig der stod i din situation   Synes jeg er blevet så føelsesladet efter jeg er blevet ældre.

Anmeld

7. januar 2012

wamse

Slott skriver:

ha ha det kan jeg godt forstå - det havde jeg helt sikkert gjort hvis det var mig der stod i din situation   Synes jeg er blevet så føelsesladet efter jeg er blevet ældre.

Jeg er enormt god til at vise glæde, men tårer og vrede er næsten total no go for mig. Men lige denne her nyhed var lige ved at presse et par tårer frem 

Anmeld

7. januar 2012

Leneur

wamse skriver:

Lige et jubels indlæg fra mig

Vi har fået et rækkehus pr. 15/2, så vi er færdige med at bo her ude, hvor området virkelig er socialt belastet Vi får nyt HTH køkken i, hvilket jeg var ned og godkende tegningerne til i går. og det koster stort set det samme at bo der, som det gør i lejlighed. 

Der er et godt lille kælder/pulterrum, hvor jeg kan stå med alt mit kreative, en lækker stueplan, hvor der er stor vinkelstue, nyt badeværelse, og en delig baggang/bryggers, hvor jeg kan have alt, hvad der er vasketøj. En 1 sal med 2 mindre værelser, en større værelse, og en repos, hvor jeg kan have min seng. 

Det er så meget et skridt den rigtige retning, og uden tvivl vil dette lette min depression også, da jeg nu har mulighed for at være mere udenfor.

Lærke får 100 m. i skole når hun starter i skole til sommer  Vi får en dejlig stor have, og jeg er bare så glad så glad  

Jamen for pokker, jeg tror 2012 rent faktisk har noget godt til os 

Lige et " jeg er glad i låget indlæg"

Sikke da en dejlig nyhed at få lige fra morgenstunden... Er vildt misundelig, for kunne da også godt tænke mig en lille have men har ikke råd lige pt. Kan godt forstå i glæder jer til at komme væk fra alt det dumme der er sket.

Anmeld

7. januar 2012

wamse

Leneur skriver:

Sikke da en dejlig nyhed at få lige fra morgenstunden... Er vildt misundelig, for kunne da også godt tænke mig en lille have men har ikke råd lige pt. Kan godt forstå i glæder jer til at komme væk fra alt det dumme der er sket.

Det er bare så stort, og Lærke glæder så meget  Hun har masser af planer for haven 

Jeg vil spare sammen til en stor sansegynge, hvor der er plads til os begge. Lærke er jo meget sensitiv, og jeg tænker at det ville være en dejlig måde for hende - og mig - at opleve noget sanseligt, og det at være tæt, for det har hun brug for 

Så vil jeg gerne have et bålfad, og tror da de kan fåes billigt. hvor vi kan lave mad over, for hyggens skyld 

Anmeld

7. januar 2012

B&J

jamen søde det lyder jo helt som et drømme sted at bo i mine øjne og nyt køkken og et hygge kammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.