Så fik vi endelig svar på det ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

morethanperfect

Babymor2010 skriver:

Godt at de endelig fandt ud af hvad han fejlede - stakkels Oscar 

Rigtig god bedring med ham 

Ja det var dejligt og få det på plads .. ! 

Tak smukke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Pige2009

morethanperfect skriver:

Ja .. Som de fleste af jer ved , har vi kæmpet og rendt frem og tilbage fra lægen , og vagtlægen for at finde ud af hvad pokker Oscar fejlede .. 
Ingen har kunne finde ud af det , men her til aften vågnede han pludselig og hostede slim op , havde 40,7 i feber , og var helt væk ..
Vi ringede til vagtlægen og han sagde vi skulle komme til Odense denne gang ,(vi plejer kun at skulle til svendborg) for han syns det lød ret voldsomt .. (Det var det også)

Så fik vi endelig svar på hvad han fejlede . Lungebetændelse ... 

Han kan se vi har været ved lægevagten i Svendborg før , og undrede sig meget over de ikke kunne finde ud af hvad det var ... 
Men nu har vi endelig , i 4 mdr. fået svar på det , og jeg er SÅ lettet !!
Håber snart min skat får det bedre

God weekend  

Hold da op Godt I kom til Odense! Stakkels lille fyr. Fortsat god bedring med ham

Anmeld

7. januar 2012

TbCp

morethanperfect skriver:

Det er SÅ synd ..  

Men er sååå glad for han fandt ud af det .. Endelig en ordentlig læge .. Syns bare det er for dårligt vi skulle helt til Odense for at lægerne kunne finde ud af hvad han fejlede .. De burde kunne det samme over hele landet .. 

JA bestemt!
Og lungebetændelse er jo ikke en eller anden sjælden sygdom, det burde de dælme da have opdaget med det samme

Anmeld

7. januar 2012

morethanperfect

Baagøe skriver:

Hold da op Godt I kom til Odense! Stakkels lille fyr. Fortsat god bedring med ham

Ja .. Det var virkelig godt ! 

Anmeld

7. januar 2012

morethanperfect

TbCp skriver:

JA bestemt!
Og lungebetændelse er jo ikke en eller anden sjælden sygdom, det burde de dælme da have opdaget med det samme

Ja ved heller ikke hvorfor de havde så svært ved at opdage det 

Anmeld

7. januar 2012

Pige2009

morethanperfect skriver:

Ja .. Det var virkelig godt ! 

Håber han har det bedre

Anmeld

7. januar 2012

K&S

morethanperfect skriver:

Ja .. Som de fleste af jer ved , har vi kæmpet og rendt frem og tilbage fra lægen , og vagtlægen for at finde ud af hvad pokker Oscar fejlede .. 
Ingen har kunne finde ud af det , men her til aften vågnede han pludselig og hostede slim op , havde 40,7 i feber , og var helt væk ..
Vi ringede til vagtlægen og han sagde vi skulle komme til Odense denne gang ,(vi plejer kun at skulle til svendborg) for han syns det lød ret voldsomt .. (Det var det også)

Han kan se vi har været ved lægevagten i Svendborg før , og undrede sig meget over de ikke kunne finde ud af hvad det var ... 

God weekend  

RIGTIG god bedring med lillemanden...!

Og ih, hvor kan jeg blive sur på de læger, der ikke har kunnet stille en så "almindelig" diagnose

Anmeld

7. januar 2012

Zeus

morethanperfect skriver:

God weekend  

Årh stakkels lille pus da

Håber han snart bliver okay igen, efter de har fundet ud af hvad han fejler

Anmeld

7. januar 2012

musse1

morethanperfect skriver:

God weekend  

det må bare ikke ske, at de ikke har fundet ud af det lige var lungebetændelse, men godt de fandt ud af det nu. rigtig god bedring med ham 

Anmeld

8. januar 2012

bybaby

morethanperfect skriver:

Puuuha , sådan noget vil jeg slet ikke læse ! Det er godt du var stædig !! 
Blev han opereret eller fik han medicin for det ??

han fik pencilin i drop i 4 dage og fik voksendose bagefter i pille form i 10 dage.... hans lunge er næsten i orden i dag mangler kun det allernederste af højre lunge der aldrig folder sig ud igen, men han mærker ikke noget til det i dag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.