Så fik vi endelig svar på det ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

Maja_4000

Puha .. De læger er bare ikke til at regne med

God bedring med ham 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Lone Jakobsen

morethanperfect skriver:

Ja desværre Så kan jeg godt forstå han har haft det så skidt .. 

Vi har været til lægen med ham 9 gange på de 4 mdr. og igen og igen har vi fået af vide han intet fejler og hans hoste snart ville gå væk .. 
2 forskellige læger , og 2 forskelllige lægevagter .. Jeg er målløs over det Det burde være enkelt og finde ud af . 

jamen for pokker da. kan man ikke klage over sådan noget? tænker at jeres lille søn må ha været slemt påvirket af at gå med det så længe. har han haft feber on/off så længe?

Anmeld

7. januar 2012

bybaby

lungebetændelse er ikke altid simpel at konstarter det fandt jeg ud af da min søn som så godt nok var 7 år gamle og ved at dø fra os pågrund af en lungebetændelse....

inden for et døgn lyttede 3 forskellige læger på ham 2 forskellige vagtlæger og egen læge plus den læge+overlæge der tog i mod os på børneafdelingen og ingen af dem kunne høre han havde lungebetændelse først da de havde fået svar på en blodprøve hvor han havde et infiktionstal på 280 fik han taget røgenbillede af hans lunger og hans højre lunge var klappet sammen pågrund af betændelse så jeg er glad for i dag jeg var stædig og fik ham indlagt fik at vide dagen efter at havde jeg taget hjem med ham var det ikke sikker at jeg havde ham mere

Anmeld

7. januar 2012

morethanperfect

Lone Jakobsen skriver:

jamen for pokker da. kan man ikke klage over sådan noget? tænker at jeres lille søn må ha været slemt påvirket af at gå med det så længe. har han haft feber on/off så længe?

Jo jeg klager - Det gør jeg virkelig .. 
De er jo ikke læger for ingenting ..
Ja , han har haft det rigtig skidt de sidste 4 mdr.. Og ingen har som sagt vidst hvad han fejlede  

Anmeld

7. januar 2012

morethanperfect

bybaby skriver:

lungebetændelse er ikke altid simpel at konstarter det fandt jeg ud af da min søn som så godt nok var 7 år gamle og ved at dø fra os pågrund af en lungebetændelse....

inden for et døgn lyttede 3 forskellige læger på ham 2 forskellige vagtlæger og egen læge plus den læge+overlæge der tog i mod os på børneafdelingen og ingen af dem kunne høre han havde lungebetændelse først da de havde fået svar på en blodprøve hvor han havde et infiktionstal på 280 fik han taget røgenbillede af hans lunger og hans højre lunge var klappet sammen pågrund af betændelse så jeg er glad for i dag jeg var stædig og fik ham indlagt fik at vide dagen efter at havde jeg taget hjem med ham var det ikke sikker at jeg havde ham mere

Puuuha , sådan noget vil jeg slet ikke læse ! Det er godt du var stædig !! 
Blev han opereret eller fik han medicin for det ??

Anmeld

7. januar 2012

Lone Jakobsen

morethanperfect skriver:

Jo jeg klager - Det gør jeg virkelig .. 
De er jo ikke læger for ingenting ..
Ja , han har haft det rigtig skidt de sidste 4 mdr.. Og ingen har som sagt vidst hvad han fejlede  

stakkels lille dreng. nu håber jeg snart han kommer ovenpå igen.

Anmeld

7. januar 2012

morethanperfect

Lone Jakobsen skriver:

stakkels lille dreng. nu håber jeg snart han kommer ovenpå igen.

Håber jeg også .. Men han leger selv nu .. Det et godt tegn ..
Og så har vi lige fundet ud af hans hjørnetænder er på vej ud også .. Det kan jo også ha påvirkning på feberen ..  

Anmeld

7. januar 2012

TbCp

morethanperfect skriver:

Ja .. Som de fleste af jer ved , har vi kæmpet og rendt frem og tilbage fra lægen , og vagtlægen for at finde ud af hvad pokker Oscar fejlede .. 
Ingen har kunne finde ud af det , men her til aften vågnede han pludselig og hostede slim op , havde 40,7 i feber , og var helt væk ..
Vi ringede til vagtlægen og han sagde vi skulle komme til Odense denne gang ,(vi plejer kun at skulle til svendborg) for han syns det lød ret voldsomt .. (Det var det også)

Så fik vi endelig svar på hvad han fejlede . Lungebetændelse ... 

Han kan se vi har været ved lægevagten i Svendborg før , og undrede sig meget over de ikke kunne finde ud af hvad det var ... 
Men nu har vi endelig , i 4 mdr. fået svar på det , og jeg er SÅ lettet !!
Håber snart min skat får det bedre

God weekend  

Aj hvor synd så har han gået med det så længe.
Godt der endelig var en der fandt ud af hvad det var!

Anmeld

7. januar 2012

morethanperfect

TbCp skriver:

Aj hvor synd så har han gået med det så længe.
Godt der endelig var en der fandt ud af hvad det var!

Det er SÅ synd ..  

Men er sååå glad for han fandt ud af det .. Endelig en ordentlig læge .. Syns bare det er for dårligt vi skulle helt til Odense for at lægerne kunne finde ud af hvad han fejlede .. De burde kunne det samme over hele landet .. 

Anmeld

7. januar 2012

Clisolka

morethanperfect skriver:

Ja .. Som de fleste af jer ved , har vi kæmpet og rendt frem og tilbage fra lægen , og vagtlægen for at finde ud af hvad pokker Oscar fejlede .. 
Ingen har kunne finde ud af det , men her til aften vågnede han pludselig og hostede slim op , havde 40,7 i feber , og var helt væk ..
Vi ringede til vagtlægen og han sagde vi skulle komme til Odense denne gang ,(vi plejer kun at skulle til svendborg) for han syns det lød ret voldsomt .. (Det var det også)

Så fik vi endelig svar på hvad han fejlede . Lungebetændelse ... 

Han kan se vi har været ved lægevagten i Svendborg før , og undrede sig meget over de ikke kunne finde ud af hvad det var ... 
Men nu har vi endelig , i 4 mdr. fået svar på det , og jeg er SÅ lettet !!
Håber snart min skat får det bedre

God weekend  

Godt at de endelig fandt ud af hvad han fejlede - stakkels Oscar 

Rigtig god bedring med ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.