putte ritualer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.156 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

MelikkazMoar

Hvordan er jeres putte ritualer ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

raca

de ælste ligger og putter med far i sengen mens de læser en bog og snakker.. også ties der stille men vi bliver der inden... læs for det meste far til han sover...

den lille bliver langt i seng.. jeg synge læser lidt og nusser også sover hun.. hvis ikke hun sover går jeg ud.. også falder hun i søvn.. jeg ammede hende i søvn til hun var 2,5 år...

og eller ligger vi os alle 4 i dobbels sengen og læser en historeo og så ligger ungene sig til sove.. og vi går ud..

Anmeld

7. januar 2012

MelikkazMoar

raca skriver:

de ælste ligger og putter med far i sengen mens de læser en bog og snakker.. også ties der stille men vi bliver der inden... læs for det meste far til han sover...

den lille bliver langt i seng.. jeg synge læser lidt og nusser også sover hun.. hvis ikke hun sover går jeg ud.. også falder hun i søvn.. jeg ammede hende i søvn til hun var 2,5 år...

og eller ligger vi os alle 4 i dobbels sengen og læser en historeo og så ligger ungene sig til sove.. og vi går ud..

tak. . hvor gamle er børnene ?

Anmeld

7. januar 2012

Valle81

Hej,

Asta på snart 8 og Sebastian på 6 bliver puttet med et godnat kys og en lille hyggesnak og så godnat. Anton på snart 2 og Arthur på snart 9 måneder bliver puttet på samme tid, så synger og nusser jeg dem og så siger jeg godnat og går. Efter 5 min sover de selv de sover alle i egen seng og eget værelse, de to små deler værelse

Anmeld

7. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her gør Far thea nat klar, så læser jeg en historie, får lidt at drikke og bliver så puttet. Sådan har det altid været. Vh Stine ps thea er 3

Anmeld

7. januar 2012

Saram

Filuca er 7 mdr.

Vi starter med at give hende nattøj på, børste tænder. Så får hun sin natflaske og så går jeg ind og ligger hende i hendes tremmeseng imens jeg synger første vers af ellefantens vuggevise. Så siger jeg godnat og sov godt, elsker dig osv og så går jeg ud. Skal så nogle gange ind til hende og give hende sutten nogle gange, indtil hun falder i søvn.

Anmeld

7. januar 2012

raca

MelikkazMoar skriver:

tak. . hvor gamle er børnene ?

3 og 6

Anmeld

7. januar 2012

FamilenStorm

Her kommer prinsessen i seng ved en syv tiden (14 mdr)

18:30/45, kysser vi farmand godnat (ellero mvendt hvis deter ham der putter) og begynder at gå op for at blive skiftet og få nattøj på, derefter får hun børstet tænder..

An på hvor kvik hun hun virker, leger vi lidt på værelset (små 5 min), hvorefter hun bliver lagt i sin seng. Så synger jeg/vi "Solen er så rød mor" efterfulgt af "Den lille ole med paraplyen" og inden jeg er færdig med den sidste sang, har hun vendt sig om på siden og putter.. Hun bliver kysset godnat og får at vide at mor og far elsker hende..

Jeg/ vi har sunget de 2 sange siden hun blev født når vi skulle putte, så hun ved at når de bliver sunget at så er det nattid

Anmeld

11. januar 2012

MelikkazMoar

raca skriver:

3 og 6

okay

Anmeld

11. januar 2012

morethanperfect

MelikkazMoar skriver:

Her blir Oscar puttet kl. 19. ca ..

18.30 efter vi har spist , går jeg op og gir ham nattøj på , og han får børstet tænder .. Vi går ned i stuen og ser lidt fjernsyn eller hvad han nu lige vil , og så blir han puttet kl. 19, for der viser han at nu vil han gerne i seng .. Han går hen til døren ..

Så går vi ovenpå , jeg ryster hans dyne , finder hans sut , tager ham op , slukker lyset og ligger ham og siger : Godnat skat , mor elsker dig ..

Dette her må der ikke ændres det mindste på , så gider han ikke sove , men hvis jeg gør det på den her måde , sover han med det samme

Når hans far prøver , ved vi med sikkerhed han ikke falder i søvn .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.