Nu skal jeg have det ud....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Håber det bedste for ham og for jer! Kender en som fik fjernet 30 procent af den ene lunge pga kraft og som lever helt normalt nu. Hun er så også stoppet med at ryge, efter 40 år som stor ryger! Har også arbejdet på et plejehjem hvor der var en gammel mand der havde fået fjernet hele lungen og som ellers levede normalt! Vh Stine 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

MyLittleBaby

StineW79 skriver:

Håber det bedste for ham og for jer! Kender en som fik fjernet 30 procent af den ene lunge pga kraft og som lever helt normalt nu. Hun er så også stoppet med at ryge, efter 40 år som stor ryger! Har også arbejdet på et plejehjem hvor der var en gammel mand der havde fået fjernet hele lungen og som ellers levede normalt! Vh Stine 

Puha, det lettede mig en del at vide 

Jeg kender en del der er døde af lungecancer, og så kender jeg to som er blevet helbredt for andre former for cancer, men jeg troede bare at sad det i lungerne, så var ens chancer for et fortsat langt liv rimelig små.

Så det er jeg glad for at vide. Meget! 

Jeg har med vilje ikke googlet det på nettet, for der læser man jo oftest de værste historier.

Og til de mere nysgerrige, så skriver jeg herinde når vi på næste mandag får svar på alle prøverne 

Kæmpe store knus til alle jer som har tænkt på os! 

Anmeld

8. januar 2012

Frk.S

Åh, kan godt forstå du er nervøs - og ventetiden til i får svar er jo ulidelig.

Jeg håber på det bedste for din kæreste og krydser alt hvad jeg kan for at det er harmløst, og at i snart kan fortsætte med jeres baby-projekt igen.

De bedste tanker herfra.

Anmeld

8. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Thalita skriver:

Puha, det lettede mig en del at vide 

Jeg kender en del der er døde af lungecancer, og så kender jeg to som er blevet helbredt for andre former for cancer, men jeg troede bare at sad det i lungerne, så var ens chancer for et fortsat langt liv rimelig små.

Så det er jeg glad for at vide. Meget! 

Jeg har med vilje ikke googlet det på nettet, for der læser man jo oftest de værste historier.

Og til de mere nysgerrige, så skriver jeg herinde når vi på næste mandag får svar på alle prøverne 

Kæmpe store knus til alle jer som har tænkt på os! 

Ja googel er ik altid det bedste sted at kigge og er sikker på at der også er rigtig mange gode historie at finde! Vh stine

Anmeld

16. januar 2012

MyLittleBaby

Så blev det dommens dag! 

Men heldigvis var svaret positivt!  Det var bare noget som kroppen på mytisk vis selv har dannet, uden grund. Jeg er så glad nu. Ja, nærmest lykkelig! 

Der blev brugt penge på ny sofa bagefter (aaah, hvor jeg sidder godt ) og nu kan vi fortsætte projektet med barn nummer to.

Takker til jer som har vist mig støtte.

KÆMPE KRAMMER!  

Anmeld

16. januar 2012

SussieThyssen

Åhh 1000 gode og varme tanker herfra.
Jeg vil tænde et lys for din mand og ønske for jer, at det alt sammen vil ordne sig for ham/jer.

Kærligt knus
Sussie

Anmeld

16. januar 2012

MyLittleBaby

SussieThyssen skriver:

Åhh 1000 gode og varme tanker herfra.
Jeg vil tænde et lys for din mand og ønske for jer, at det alt sammen vil ordne sig for ham/jer.

Kærligt knus
Sussie

Tusind tak 

Vi fik at vide at knuden nok skal gå i sig selv, og så tager de en kontrol her om 6 måneder. Så det skal nok gå alt sammen 

Anmeld

16. januar 2012

Miss Church

Puha det var ikke en rar besked at få 
Jeg  for at det ikke er alvorligt. 

til dig og din familien, som forhåbentlig snart kan indeholde en ekstra person.  

Anmeld

16. januar 2012

Frk.S

Thalita skriver:

Så blev det dommens dag! 

Men heldigvis var svaret positivt!  Det var bare noget som kroppen på mytisk vis selv har dannet, uden grund. Jeg er så glad nu. Ja, nærmest lykkelig! 

Der blev brugt penge på ny sofa bagefter (aaah, hvor jeg sidder godt ) og nu kan vi fortsætte projektet med barn nummer to.

Takker til jer som har vist mig støtte.

KÆMPE KRAMMER!  

Hvor dejligt!

Jeg har tænkt på jer, og håbet det bedste for din mand. Er så glad på jeres vagne - at i nu kan ånde lettede op!

Anmeld

16. januar 2012

SussieThyssen

Thalita skriver:

Tusind tak 

Vi fik at vide at knuden nok skal gå i sig selv, og så tager de en kontrol her om 6 måneder. Så det skal nok gå alt sammen 

Det er godt at høre, men det er jo alligevel en belastning at skulle igennem.

Jeg håber da, at din kæreste får taget sig sammen til at holde op med at ryge nu, om ikke andet så for at passe på sig selv.

Jeg skal ikke løfte fingre, jeg er selv ryger, men hvis jeg havde problemer med lungerne så ville jeg nu holde op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.