Min kæreste og jeg er stolte forældre til vores lille pige på to år
Vi har snakket meget om at få barn nummer to inden for kort tid, og planen var at starte projektet her i Januar. Men så kom der lige en bombe ned i vores planer 
Min kæreste har tidligere haft hul på lungen, og var indlagt i en lille uge. I sidste uge begyndte han at brokke sig over at det gjorde ondt når han trak vejret, så han måtte afsted til lægen for at finde ud af hvad der nu er galt. Han blev sendt videre til sygehuset for at få et røntgen billede taget, og svaret dagen efter lød på at de havde opdaget en skygge på modsatte lunge. (Altså på lungen som han ikke havde ondt i) Da han efterfølgende var i en scanner fandt de ud af at det er en knude
Jeg er forfærdelig bekymret for ham. Han ryger, så risikoen for kræft er den første der falder en ind. Og lægerne kan jo selvfølgelig ikke se ud fra en scanning hvad knuden indeholder. Jeg er så bange. Hele vores plan om barn nummer to er sat på standby, for hvis nu at det viser sig at være alvorligt, vil vi ikke kunne sætte endnu et barn til verden, uden at vide hvordan hans chancer ser ud.
Resten af undersøgelserne bliver først foretaget i næste uge, og svarene får vi først næste mandag. Jeg er nærmest grøn af nervøsitet
Jeg skulle bare lige have det ud 
Anmeld