Nu skal jeg have det ud....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.876 visninger
22 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

MyLittleBaby

Min kæreste og jeg er stolte forældre til vores lille pige på to år  Vi har snakket meget om at få barn nummer to  inden for kort tid, og planen var at starte projektet her i Januar. Men så kom der lige en bombe ned i vores planer 

Min kæreste har tidligere haft hul på lungen, og var indlagt i en lille uge. I sidste uge begyndte han at brokke sig over at det gjorde ondt når han trak vejret, så han måtte afsted til lægen for at finde ud af hvad der nu er galt. Han blev sendt videre til sygehuset for at få et røntgen billede taget, og svaret dagen efter lød på at de havde opdaget en skygge på modsatte lunge. (Altså på lungen som han ikke havde ondt i) Da han efterfølgende var i en scanner fandt de ud af at det er en knude  Jeg er forfærdelig bekymret for ham. Han ryger, så risikoen for kræft er den første der falder en ind. Og lægerne kan jo selvfølgelig ikke se ud fra en scanning hvad knuden indeholder. Jeg er så bange. Hele vores plan om barn nummer to er sat på standby, for hvis nu at det viser sig at være alvorligt, vil vi ikke kunne sætte endnu et barn til verden, uden at vide hvordan hans chancer ser ud.

Resten af undersøgelserne bliver først foretaget i næste uge, og svarene får vi først næste mandag. Jeg er nærmest grøn af nervøsitet  

Jeg skulle bare lige have det ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Hougaard92

Årrrrh, håber alt godt for jer begge to

Anmeld

6. januar 2012

MyLittleBaby

JuliaHougaard92 skriver:

Årrrrh, håber alt godt for jer begge to

Tusind tak 

Anmeld

6. januar 2012

KittyMaMa

Thalita skriver:

Min kæreste og jeg er stolte forældre til vores lille pige på to år  Vi har snakket meget om at få barn nummer to  inden for kort tid, og planen var at starte projektet her i Januar. Men så kom der lige en bombe ned i vores planer 

Min kæreste har tidligere haft hul på lungen, og var indlagt i en lille uge. I sidste uge begyndte han at brokke sig over at det gjorde ondt når han trak vejret, så han måtte afsted til lægen for at finde ud af hvad der nu er galt. Han blev sendt videre til sygehuset for at få et røntgen billede taget, og svaret dagen efter lød på at de havde opdaget en skygge på modsatte lunge. (Altså på lungen som han ikke havde ondt i) Da han efterfølgende var i en scanner fandt de ud af at det er en knude  Jeg er forfærdelig bekymret for ham. Han ryger, så risikoen for kræft er den første der falder en ind. Og lægerne kan jo selvfølgelig ikke se ud fra en scanning hvad knuden indeholder. Jeg er så bange. Hele vores plan om barn nummer to er sat på standby, for hvis nu at det viser sig at være alvorligt, vil vi ikke kunne sætte endnu et barn til verden, uden at vide hvordan hans chancer ser ud.

Resten af undersøgelserne bliver først foretaget i næste uge, og svarene får vi først næste mandag. Jeg er nærmest grøn af nervøsitet  

Sikke noget! Håber på det bedste! Kan godt forstå du er rystet!!!!! 

De bedste tanker til jer!

/K

Anmeld

6. januar 2012

MyLittleBaby

KittyMaMa skriver:

Sikke noget! Håber på det bedste! Kan godt forstå du er rystet!!!!! 

De bedste tanker til jer!

/K

Mange tak 

Det er dejligt med lidt støtte herinde også 

Anmeld

6. januar 2012

Muffin_girl

Krydser fingre for dig .. Og håber på det bedste 

Anmeld

7. januar 2012

MyLittleBaby

Mange tak 

Anmeld

7. januar 2012

musse1

Thalita skriver:

håber virkelig det bedste for jer, sender en masse 

Anmeld

7. januar 2012

MyLittleBaby

Tusind tak for alle jeres søde ord, det betyder meget 

Anmeld

7. januar 2012

B&J

Sender dig en masse krammer og håber ikke den knude er noget alvorligt, og håber i snart kan finde ud af det... og i kan starte på jeres projekt baby igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.