hej hurtigt hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

H+S Skjolgborg.

livhemdrup skriver:

ja du skal søge i den nye kommune ellers får du ingenting. hvis foreksempel flytter den 1.2.2012 skal du stå på den nye kommune den 1.2.2012 og søge samme dag ellers mangler du penge når vi når til den 1.3

ok troede bare ikke man skulle søge børnbidrag igen...

Det med kontanthjælp har jeg styr på sådan.Vi skal flytte den 21-28 jan men jeg skal jo så have kontanthjælp fra 1 feb i den nye kommune nmen jeg skal vel aflever ansøgeningen 1 u uge eller mere før den 1 feb???

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

H+S Skjolgborg.

wamse skriver:

Du kan godt skrive dit barn/dine børn op via nettet Jeg har i dag skrevet min datter op til en folkeskole udenfor vores skoledistrekt, men vi flytter dertil i næste måned. Det skriver du bare der inde som kommentar.

Du kan flytte din adresse på nettet også, det er så smart  

ok det ville sige jeg godt kan skrive dem op nu selvom vi ikke er flytte endnu med adressen når det er til en anden kommune???

Henriette

Anmeld

6. januar 2012

livhemdrup

Henriette Skjoldborg skriver:

ok troede bare ikke man skulle søge børnbidrag igen...

Det med kontanthjælp har jeg styr på sådan.Vi skal flytte den 21-28 jan men jeg skal jo så have kontanthjælp fra 1 feb i den nye kommune nmen jeg skal vel aflever ansøgeningen 1 u uge eller mere før den 1 feb???

Henriette

tror vi har læst fejl af hinanden du skal KUN søge om kontant hjælp ikke børnebidrag. børnebidrag ordner kommunerne selv.

Anmeld

6. januar 2012

H+S Skjolgborg.

livhemdrup skriver:

tror vi har læst fejl af hinanden du skal KUN søge om kontant hjælp ikke børnebidrag. børnebidrag ordner kommunerne selv.

ok det var også sådan jeg forstod det første du skrev tak for hjælpen .

Henriette

Anmeld

6. januar 2012

H+S Skjolgborg.

Henriette Skjoldborg skriver:

ok det var også sådan jeg forstod det første du skrev tak for hjælpen .

Henriette

men jeg skal vel søge kontanthjælp en tid før den 1 feb så ikke? hvis jeg skal nå af have nået udbetalt den 1 feb.

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.