hej hurtigt hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

H+S Skjolgborg.

Kan man ikke skrive sit barn op til vuggestue og skole  plads over nette???.

Mvh Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

An&Jo

Henriette Skjoldborg skriver:

Mvh Henriette

nej det mener jeg at du skal ned på den pågældende kommune og gøre..

Anmeld

6. januar 2012

livhemdrup

Mvh Henriette

jo du kan hvis du har nemid som kan gå til offentlige sider. å kan du let gøre det inde på kommunens hjemmeside.

Anmeld

6. januar 2012

H+S Skjolgborg.

livhemdrup skriver:

jo du kan hvis du har nemid som kan gå til offentlige sider. å kan du let gøre det inde på kommunens hjemmeside.

ok tak jeg har nemid.

Anmeld

6. januar 2012

livhemdrup

ok tak jeg har nemid.

Jeg har lige gjort det her i vesthimmerlands kommune i hvert fald. meget nemt og hurtigt samt flytte adresse tager to min og virker fra samme sekund det er gjort.

Anmeld

6. januar 2012

H+S Skjolgborg.

livhemdrup skriver:

Jeg har lige gjort det her i vesthimmerlands kommune i hvert fald. meget nemt og hurtigt samt flytte adresse tager to min og virker fra samme sekund det er gjort.

oki super ja vi skal jo også flytte adresse.men man kan vel ikke søge skole og vuggestueplads før man har flytte sin adresse til den nye kommune??.

jeg hved ikke hvordan man gør sådan nået + skal man søge om kontanthjælp i den nye kommune og børnebidrag.

Anmeld

6. januar 2012

livhemdrup

oki super ja vi skal jo også flytte adresse.men man kan vel ikke søge skole og vuggestueplads før man har flytte sin adresse til den nye kommune??.

jeg hved ikke hvordan man gør sådan nået + skal man søge om kontanthjælp i den nye kommune og børnebidrag.

Ja du skal søge kt hjælp og du får først fra den dag du søger. børnebidrag ordner kommunerne selv mellem hinanden.

Anmeld

6. januar 2012

H+S Skjolgborg.

Ja du skal søge kt hjælp og du får først fra den dag du søger. børnebidrag ordner kommunerne selv mellem hinanden.

Jeg få jo nu men skal jeg søge igen i den ny kommune så.

Mvh

Henriette

Anmeld

6. januar 2012

wamse

Du kan godt skrive dit barn/dine børn op via nettet Jeg har i dag skrevet min datter op til en folkeskole udenfor vores skoledistrekt, men vi flytter dertil i næste måned. Det skriver du bare der inde som kommentar.

Du kan flytte din adresse på nettet også, det er så smart  

Anmeld

6. januar 2012

livhemdrup

Jeg få jo nu men skal jeg søge igen i den ny kommune så.

Mvh

Henriette

ja du skal søge i den nye kommune ellers får du ingenting. hvis foreksempel flytter den 1.2.2012 skal du stå på den nye kommune den 1.2.2012 og søge samme dag ellers mangler du penge når vi når til den 1.3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.