Der er så mange forskellige spørgsmål som jeg ofte går med uden at kunne finde svaretda jeg ikke lige ved hvem jeg skal spørge, da min kæreste nok så klogt spurgte om det ikke var det jeg havde baby til
Så here gores :
Ps Charlie er knap 19 mdr.
Hvornår/Hvordan er lære man at ens barn skal spytte tandpastaen ud og ikke sluge den efter tandbørstning, kommer det af sig selv eller??
Anton er 17 måneder og sluger også tandpastaen 
Er det okay, at ens barn går og underholder sig selv mens jeg læser et blad fx, eller ??? (det er måske fjollet me jeg er så evigt bekymret for om jeg er der nok for ham)
Ja, selvfølgelig er det okay
Er det normalt at de den ene måned elsker at læse bøger og sidde på skødet konstant og den næste måned gider de det bare overhovedet ikke?!
Anton er inde i en periode, hvor han SLET IKKE gider sidde stille og læse bog - han vil hellere lege lidt på værelset, inden han skal i seng, så det tror jeg er ganske normalt
Er der andre hvis børn den ene dag nærmest kun vil spise fx kartofel og den næste dag vil de ikke røre dem med en ildtang?! (Det er jo til at få grå hår i håret af
)
Anton er ALT spisende, men vi oplever alligevel nogle gange at mad er
den ene dag og
den anden dag....!
Vil jeres børn også kun soise jeres mad og drikke af jeres vand?? Min søn har altid været meget sensetiv og det har påvirket maden meget så sp sagde at hvis han gerne ville spise fra min tallerken så skulle han hae lov til det og det er såment også fint nok, for hvis mor vil spise det smager det jo bare LÆKKERT mener Charlie, men jeg kan jo ikke altid være der til at dele maden
Anton vil ikke spise af vores tallerken, vi har altid sagt "mors/fars tallerken, Antons tallerken" - men han vil derimod kun spise maden, hvis den er "magen til" den på vores tallerkener og han kan studere vores tallerkener grundigt 
Prøver jeres børn også at made jer??? Charlie tager tit min gaffel og kommer mad på og gir mig det
Jeps, hele tiden...!
Efterabe jeres børn også jeres bevægelser og handlinger i et væk??

HELE TIDEN...!
Hvad lade i jeres børn hjælpe til med i køkkenet og hvor gamle er de??
Anton er 17 måneder - han hjælper til med at dække bord, tømme opvaskemaskine, fylde/tømme vaskemaskinen, han rækker vasketøjet til mig, så jeg kan hænge det på stativet, han går med mig rundt, når jeg støvsuger - ja, han er faktisk med til alt det, han viser interesse for 
Går jeres barn meget når i er udenfor eller ville de helst sidde i klapvognen/barnevognen??
Anton vil helst gå selv HELE tiden 
Hvor længe gik jeres børn og snuplede efter de havde lært at gå??
Anton har gået siden han var ca. 13 måneder og han snublede tit, indtil han fik dræn i ørene for ca. 1 måneds tid siden. Siden da har han haft en RIGTIG god balance - i dag har han fx. selv gået stabilt over en madras, vi har liggende på gulvet til at tumle på 
Hvornår begyndte jeres børn at få forståelse for dybde og at man bare ikke kan fortsætte ligeud når der er en trappe eller kantsten, Charlie kan nemlig slet ikke fornemme det
Anton er rigtig god til at gå både op og ned af trapper selv, men han har også været vant til det, da både vi og DP bor i etageejendom 
Han stopper op, når han når til en kantsten, trin eller lignende og rækker hånden i vejret, mens han kalder på os
Det har han gjort i et par måneder...!
Ja der er mange flere spørgsmål men det var dem jeg lige kunne komme på i skrivenstund
Håber mine svar kan hjælpe lidt