Hvornår/Hvordan er lære man at ens barn skal spytte tandpastaen ud og ikke sluge den efter tandbørstning, kommer det af sig selv eller??
Jeg ved ikke hvornår de selv kan spytte tandpastaen ud inu for vores dreng gør det ikke og han er 22mdr 
Er det okay, at ens barn går og underholder sig selv mens jeg læser et blad fx, eller ??? (det er måske fjollet me jeg er så evigt bekymret for om jeg er der nok for ham)
Ja du må gerne læse et blad eller side og spise eller drikke eller side på computeren lidt de kan sagten lege og underholde sig selv og i den alder skal du nok få at vide du skal komme ellers kommer de jo til dig.... vores dreng har et legehjørne inde i stuen men ellers sætter jeg mig ind til ham også leger han imens ellers går han selv ind på børneværelset og leger ind i mellem lige nu holder vi dog øjne når han går der ind han kan nemlig selv kravle op i han seng...
Er det normalt at de den ene måned elsker at læse bøger og sidde på skødet konstant og den næste måned gider de det bare overhovedet ikke?!
Jaaa sådan er det også her inde nogle gange gider de andre gange ikke, tror det er meget forskelligt og igen forskelligt fra barn til barn
Er der andre hvis børn den ene dag nærmest kun vil spise fx kartofel og den næste dag vil de ikke røre dem med en ildtang?!
Vores dreng har det omvendt nogle dage vil han spise kød andre dage ikke....
også kan han slet ikke lig kartofler inu og slet ikke nogle form for det.... det er super træls men ikke noget at gøre ved..
Vil jeres børn også kun spise jeres mad og drikke af jeres vand??
Daniel vil meget meget gerne drikke af vores glas rigtigt gerne men når vi spiser der ved han at han har sin egen lidt sjovt...
Prøver jeres børn også at made jer???
ja hvis vi sidder om eftermiddagen og får en bolle eller knækbrød eller frugt osv så putter han også mad ind i vores mund ind i mellem hvor vi husker at siger daniel skal også spise også putter han også noget ind i hans mund hihihi men aldrig med gaffelEfterabe jeres børn også jeres bevægelser og handlinger i et væk?
Med ord ja der aber han efter eller hvis vi pusser næse eller vasker finger eller vi gør et eller andet med tungen rynker på næse osv så gør han det også tit hihihih det er jo den måde de også lære på og sjovt ser det ud
Hvad lade i jeres børn hjælpe til med i køkkenet og hvor gamle er de??
Daniel var omkring 1½år da han hjalp til men det var mest hvor han sad mens vi lavede mad så smagte han på det nu vil han gerne stå med et viske stykke eller prøve at bruge opvaske børsten men han siger også prøve prøve hvis han vil prøve det vi gør.... men han elsker at se på og holde ting og hjælpe med at bære lette ting for os. han er så dygtig...
Går jeres barn meget når i er udenfor eller ville de helst sidde i klapvognen/barnevognen??
vores dreng går tit den ene vej også sidder i klapvognen den anden vej og han kan sagten så 1km men så er han også træt bag efter men så har vi jo også leget løbt og hoppet under vejs hihihi...
Hvor længe gik jeres børn og snuplede efter de havde lært at gå??
det kan jeg slet ikke huske meget kort tid han var meget dygtig til at gå lige fra start af han gik da han var 11mdr
Hvornår begyndte jeres børn at få forståelse for dybde og at man bare ikke kan fortsætte ligeud når der er en trappe eller kantsten, Charlie kan nemlig slet ikke fornemme det
ved ikke om han har glemt det men han ved altid han skal lyfte benet når han skal op og ned fra trapper, men vi boede også et sted hvor vi skulle op af mange trapper for at komme hjem. også når han skal ned af kantsten så går han pænt ned også det samme med dørtrin det går han over tror han snuplede over dem til han var 13mdr eller sådan noget