stalker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

Rosa

Linket virker ikke? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

aarhusmor

Rosa skriver:

Linket virker ikke? 

http://ekstrabladet.dk/112/article1681978.ece

Anmeld

6. januar 2012

Simon's moar <3

lucas<3 skriver:

halløjsa.

jeg sad her til morgen og læste en artikkel om stalker, om en kvinde der kørte ud til folk hun havde mødt.. 

men i kan selv læse linket her..

ekstrabladet.dk/112/article1681978.ece

så sad jeg og tænkte om der var nogle a jer der havde prøvt  og ha en stalker ?

men jeg kan ikke gøre så folk er ann.. desværrer

Når jeg trykker på linket, så åbner din tråd i et nyt vindue

Men nej, jeg har heldigvis ikke prøvet det. Kan kun forestille mig, at det må være mega uhyggeligt.. 

Anmeld

6. januar 2012

A&F

Jeg har prøvet at blive stalket af en ukendt pige, der var jaloux på min mand og jeg. Hun sendte sms'er , mails og vidste hvilket gymnasium jeg gik på, hvilken bus jeg var i og hvilket tøj jeg havde på. Virkelig klamt. Kan huske, at hun skrev til mig, at hun sad i den samme bus som jeg. Det var så klamt . Der kunne gå måneder og uger, hvor jeg intet hørte fra hende, og så pludselig dukkede hun op igen. Dette stod på i lidt over 1 år. Politiet var inddraget i sagen, og bad hende stoppe. Dejligt at være fri for hende.

Anmeld

6. januar 2012

Carl-Emil's mor

lucas<3 skriver:

halløjsa.

jeg sad her til morgen og læste en artikkel om stalker, om en kvinde der kørte ud til folk hun havde mødt.. 

men i kan selv læse linket her..

ekstrabladet.dk/112/article1681978.ece

så sad jeg og tænkte om der var nogle a jer der havde prøvt  og ha en stalker ?

men jeg kan ikke gøre så folk er ann.. desværrer

Har to der har meget svært ved at lade mit liv være :/ den ene har genpostet tin jeg har skrevet herinde på sin facebook så nu er jeg så anonym som jeg kan være herinde for at få fred... Heldigvis var staff fantastiske i sin tid og fjernede tråden der var genpostet så man ikke kunne finde mig med mit nye beugernavn

Anmeld

6. januar 2012

Christina :-)

aarhusmor skriver:

Det skal du skrive til TDC, for det lyder som om det er en der har adgang til deres systemer (eller lignende firma)

jeg har ik tdc?

Anmeld

6. januar 2012

aarhusmor

mor-30/10/09:) skriver:

jeg har ik tdc?

Tdc har alle numre. Men ellers prøv dit eget selskab

Anmeld

6. januar 2012

SS82

Ved ikke om det hedder en stalker det jeg havde. Men for nogle år siden var der en fyr fulgte efter mig når jeg skulle gå til toget og ta på arbejde. Han cyklede forbi mig i samme retning som jeg gik og et par meter foran meg stod han af cyklen gik mod mig og når han gik forbi mig tog han mig på numsen. og cyklede så forbi mig igen og holdt ved stationen og holdt øje med mig. Den første gang det skete tog jeg mig ikke lige af det - men da han fortsatte begyndte jeg at blive bange og flygtede igennem div. blomster bede for at han ikke skulle kunne nå min numse. En dag mødte jeg ham helt oppe ved min hoveddør så han også vidste hvor jeg boede og det synes jeg ikke var fedt. Meldte det til politit efter fleres opfordring. De tog det dybt seriøst og et par dage efter mødte der en cevil betjent op som skulle følge mig til stationen og se om ham fyren kom. Betjenten kørte i cevil bil og holdt øje. desværre kom han selvfølgelig ikke den dag men betjenten bad mig ringe straks jeg så ham igen. Heldigvis skulle jeg på ferie lige der efter og da jeg kom hjem læste jeg i avisen at en ung fyr var blevet anholdt på stationen for at krænke unge piger. er sikker på det var ham for så ham ikke siden. Men var altid nervøs for at skulle gå ned til toget.

Anmeld

6. januar 2012

Leneur

Min "kære" ekskæreste som jeg nogen gange skriver om herinde. Kunne ikke forstå jeg vitterligt mente det, da jeg gjorde det forbi, så han skrev sms'er, ringede og skrev beskeder inde på facebook op til 50 gange om dagen. Han var der når jeg gik på arbejde, når jeg fik fri og forfulgte mig lige meget hvor jeg var henne. Han kunne være så charmerende men når det så prellede af, blev han ondskabsfuld og kaldte mig mange skælsord og en enkelt gang lidt for fysisk men der skreg jeg godt nok op og så fandt han da endelig ud af at der ikke var noget at gøre. Han gjorde det så KUN en måned men bliver stadig dårlig ved tanken om det og har da også reageret på ham de 3 gange jeg har set ham i retten efter og til maj/juni er det 3 år siden men jeg glemmer det aldrig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.