stalker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.799 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

lucas<3

halløjsa.

jeg sad her til morgen og læste en artikkel om stalker, om en kvinde der kørte ud til folk hun havde mødt.. 

men i kan selv læse linket her..

ekstrabladet.dk/112/article1681978.ece

så sad jeg og tænkte om der var nogle a jer der havde prøvt  og ha en stalker ?

men jeg kan ikke gøre så folk er ann.. desværrer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

aarhusmor

Jeg sad også lige og læste den. Jeg har oplevet at have vinduekigger. Jeg har aldrig prøvet at have sådan en der fulgte med i mit liv på den måde. Eller også har jeg ikke opdaget det.

Synes det er mærkeligt at man kan stalke andre, bare for at få fred i hovedet, så man kan sove.

Anmeld

6. januar 2012

lucas<3

aarhusmor skriver:

Jeg sad også lige og læste den. Jeg har oplevet at have vinduekigger. Jeg har aldrig prøvet at have sådan en der fulgte med i mit liv på den måde. Eller også har jeg ikke opdaget det.

Synes det er mærkeligt at man kan stalke andre, bare for at få fred i hovedet, så man kan sove.

er glad for jeg bor på første så der ingen der kan kigge ind på mig..

men for pokker det må være en træls ting at der er en der kigger ind a vinduet.. uh jeg ville få det dårligt..

ja syns jeg os er meegt mærkeligt..

Anmeld

6. januar 2012

aarhusmor

lucas<3 skriver:

er glad for jeg bor på første så der ingen der kan kigge ind på mig..

men for pokker det må være en træls ting at der er en der kigger ind a vinduet.. uh jeg ville få det dårligt..

ja syns jeg os er meegt mærkeligt..

Det var da jeg var barn vi prøvede det, så det er mange år siden.

Jeg har nu prøvet det en gang mere, da en ekskæreste kiggede ind af et lille vindue. Jeg var alene hjemme i mine forældres hus og blev rigtigt bange og ringede efter politiet. De fangede ham ikke. Men jeg fandt ud af at det var ham. Jeg havde lige forladt ham og tror måske han ville se om jeg havde fundet en anden. Faktisk forfulgte han mig i en rum tid- dengang.

Anmeld

6. januar 2012

lucas<3

aarhusmor skriver:

Det var da jeg var barn vi prøvede det, så det er mange år siden.

Jeg har nu prøvet det en gang mere, da en ekskæreste kiggede ind af et lille vindue. Jeg var alene hjemme i mine forældres hus og blev rigtigt bange og ringede efter politiet. De fangede ham ikke. Men jeg fandt ud af at det var ham. Jeg havde lige forladt ham og tror måske han ville se om jeg havde fundet en anden. Faktisk forfulgte han mig i en rum tid- dengang.

får helt kullegysling....

Anmeld

6. januar 2012

Dot D

Jeg ved ikke om det kan kaldes en stalker, og jeg har nok først tænkt over den rette betydning, nu jeg er voksen.

Da jeg var 14 år (længe siden) arbejdede jeg på et diskotek. Der kom mange flotte fyre sådan et sted, men én bestemt faldt mine øjne på hver gang han kom, kan især huske en bestemt trøje han tit havde på 

Nå men til sagen. Telefonen begyndte tit at ringe derhjemme, og når jeg tog den kunne jeg kun høre en, der trak vejret, det var lidt skummelt, jeg lagde på, men det fortsatte. Det skete mange gange og en dag var der så en mand, der sagde noget. Jeg "håbede og troede" at det var denne mand fra diskoteket, og når jeg spurgte, om det var ham, sagde han bare "JA". Det blev af den grund til mange "samtaler". Det var meget flirtende og rosenrødt fra hans side, men samtidigt kunne jeg høre han stønnede helt vildt. Ikke noget jeg som 14 årig forbandt med noget.

Det har jeg så først tænkt over senere i mit liv, at det var nok noget heeeeelt andet, han ringede for at få ordnet, OG det var nok ikke den flotte fyr fra diskoteket

Anmeld

6. januar 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg har prøvet det to gange.

Den første gang var jeg 18 år og det var i meget mild form.
Det var en eks kæreste, der sendte mig ca 100 sms´er om dagen. Mest kærlighedserklæringer, men også en enkelt dødstrussel og til sidst ringede han op og sagde han ville begå selvmord.

Jeg er ikke stolt af, at jeg svarede, at det syntes jeg da var en udmærket idé, men til mit forsvar vil jeg sige, at jeg var ved at blive desperat efter at få fred. Men han stoppede da og han lever i bedste velgående.

Anden gang var slemt. Det var også en ekskæreste, der chikanerede mig i 10 måneder. Heldigvis mødte han ikke op, men han sendte mig mange rigtig grimme sms´er, fx. at jeg var en møgluder og so, han håbede ville dø. Enkelte trusler imellem og så ringede han ofte op konstant om natten.

Det endte ud i et polititilhold.

Der render rigtig mange syge personer rundt i vores samfund, der burde bures inde eller tvangsbehandles.

Anmeld

6. januar 2012

aarhusmor

lucas<3 skriver:

får helt kullegysling....

ja det var ikke sjovt og slet ikke engang han fulgte efter mig i en bil en hel dag, hvor jeg kørte fra kunde til kunde (var ejendomsmægler dengang)

Anmeld

6. januar 2012

Christina :-)

ved ikk om man kan kalde det det.. men hvors familie har haft et probæem i mange år hvor en ringer til os allesammen lige efter hianden personen siger ikk noget en sidder bare og lytter og man kan høre personen trækker vejrt jeg har prøvet og skifte nummer og gør det hemmligt men intet hjælper. personen har det næsten inden jeg når og få mit nye nummer det min søster bror og mor det går ud over og så mig det stået på i 8 år nu jeg syns det ulækkert

Anmeld

6. januar 2012

aarhusmor

mor-30/10/09:) skriver:

ved ikk om man kan kalde det det.. men hvors familie har haft et probæem i mange år hvor en ringer til os allesammen lige efter hianden personen siger ikk noget en sidder bare og lytter og man kan høre personen trækker vejrt jeg har prøvet og skifte nummer og gør det hemmligt men intet hjælper. personen har det næsten inden jeg når og få mit nye nummer det min søster bror og mor det går ud over og så mig det stået på i 8 år nu jeg syns det ulækkert

Det skal du skrive til TDC, for det lyder som om det er en der har adgang til deres systemer (eller lignende firma)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.