Min lille grinebidder (med video) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

hautecouture

LunaLykke skriver:

Så grinede hun endelig, og nu vil hun bare ikke stoppe igen! Hun griner konstant nu! Var lidt bekymret, fordi hun er snart 6 måneder, og var ikke rigtig begyndt at grine. Men det skal jeg love for, at hun er nu Og jeg ligger selvfølgelig flad af grin når hun gør det

Vi fik lige filmet hende da hun første gang grinede (hedder det egentlig grinet eller grinede??) rigtigt  

Nå, ville bare lige dele det med jer, er så stolt

Hvor er hun dog bare mega sød

Aya fik MEGA grineflip første gang da hun var 3½ måneder, men vi fik det desværre ikke filmet Vi var så overraskede og helt befippede (og flade af grin) at vi slet ikke tænkte over det, men nu ærger det mig helt vildt.. hun har ikke grint SÅ meget som dengang siden...

Hun griner, men ofte kun i meget små kluk ad gangen - men hun griner 'rigtigt' når man holder hende op over hovedet og ''spiser'' hendes mave - lidt svært at filme når nu farmand er ude at sejle, men du har ret, det er den skønneste lyd i verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

B&J

LunaLykke skriver:

Taak hvor er du sød, ja, man bliver man nemlig bare så glad, var også selv helt færdig af grin, det lyder bare så skønt  

jaa et grin eller smil fra ens barn og et kys jamen altså ens hjerte smelter hvergang

Anmeld

5. januar 2012

Alexander&Lærke

LunaLykke skriver:

Taak hvor er du sød, ja, man bliver man nemlig bare så glad, var også selv helt færdig af grin, det lyder bare så skønt  

Nej vel og han Elsker sin lillesøster..... og sikkert også omvent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.