Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så grinede hun endelig, og nu vil hun bare ikke stoppe igen! Hun griner konstant nu! Var lidt bekymret, fordi hun er snart 6 måneder, og var ikke rigtig begyndt at grine. Men det skal jeg love for, at hun er nu Og jeg ligger selvfølgelig flad af grin når hun gør det
Vi fik lige filmet hende da hun første gang grinede (hedder det egentlig grinet eller grinede??) rigtigt
Nå, ville bare lige dele det med jer, er så stolt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LunaLykke skriver: Så grinede hun endelig, og nu vil hun bare ikke stoppe igen! Hun griner konstant nu! Var lidt bekymret, fordi hun er snart 6 måneder, og var ikke rigtig begyndt at grine. Men det skal jeg love for, at hun er nu Og jeg ligger selvfølgelig flad af grin når hun gør det Vi fik lige filmet hende da hun første gang grinede (hedder det egentlig grinet eller grinede??) rigtigt Nå, ville bare lige dele det med jer, er så stolt
hold kæft hvor er hun sød..
det er da helt vildt.. kan virkelig godt forstå du er stolt.. OG solgt..
bøgelund skriver: hold kæft hvor er hun sød.. det er da helt vildt.. kan virkelig godt forstå du er stolt.. OG solgt..
Jeg er HELT solgt, det er bare den SØDESTE lyd i verden, med babyer der griner - og så især når det er ens egen og første gang
Total grinebidder
Hvor er hun sød
ihihihihihihi både mig og min kæreste sidder og stor griner i mens din dejlig grinebidder griner løs... hold nu fast hvor er det et dejlig grin og hvor bliver man såååååå glad inden i
Skøn skøn lyd, hun er kær.
Elsker selv den lyd, især når Lærke griner af alle storebrors spilopper, det der er faktisk det hun griner mest af, og det er så dejligt at se dem have det sammen.
Neej hvor er hun dog sød , det var da helt vildt !!
B&J skriver: ihihihihihihi både mig og min kæreste sidder og stor griner i mens din dejlig grinebidder griner løs... hold nu fast hvor er det et dejlig grin og hvor bliver man såååååå glad inden i
Taak hvor er du sød, ja, man bliver man nemlig bare så glad, var også selv helt færdig af grin, det lyder bare så skønt
Mette&Alexander skriver: Skøn skøn lyd, hun er kær. Elsker selv den lyd, især når Lærke griner af alle storebrors spilopper, det der er faktisk det hun griner mest af, og det er så dejligt at se dem have det sammen.
Åh det lyder dejligt, der er ikke noget bedre end søskende kærlighed
morethanperfect skriver: Neej hvor er hun dog sød , det var da helt vildt !!
Taak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128