Min lille grinebidder (med video) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

lycly

Så grinede hun endelig, og nu vil hun bare ikke stoppe igen! Hun griner konstant nu! Var lidt bekymret, fordi hun er snart 6 måneder, og var ikke rigtig begyndt at grine. Men det skal jeg love for, at hun er nu Og jeg ligger selvfølgelig flad af grin når hun gør det

Vi fik lige filmet hende da hun første gang grinede (hedder det egentlig grinet eller grinede??) rigtigt  

Nå, ville bare lige dele det med jer, er så stolt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

bøgelund

LunaLykke skriver:

Så grinede hun endelig, og nu vil hun bare ikke stoppe igen! Hun griner konstant nu! Var lidt bekymret, fordi hun er snart 6 måneder, og var ikke rigtig begyndt at grine. Men det skal jeg love for, at hun er nu Og jeg ligger selvfølgelig flad af grin når hun gør det

Vi fik lige filmet hende da hun første gang grinede (hedder det egentlig grinet eller grinede??) rigtigt  

hold kæft hvor er hun sød..  

det er da helt vildt.. kan virkelig godt forstå du er stolt.. OG solgt.. 

Anmeld

5. januar 2012

lycly

bøgelund skriver:

hold kæft hvor er hun sød..  

det er da helt vildt.. kan virkelig godt forstå du er stolt.. OG solgt.. 

Jeg er HELT solgt, det er bare den SØDESTE lyd i verden, med babyer der griner - og så især når det er ens egen og første gang

Anmeld

5. januar 2012

Nessie

Total grinebidder

Hvor er hun sød

Anmeld

5. januar 2012

B&J

ihihihihihihi både mig og min kæreste sidder og stor griner i mens din dejlig grinebidder griner løs... hold nu fast hvor er det et dejlig grin og hvor bliver man såååååå glad inden i

Anmeld

5. januar 2012

Alexander&Lærke

Skøn skøn lyd, hun er kær.  

Elsker selv den lyd, især når Lærke griner af alle storebrors spilopper, det der er faktisk det hun griner mest af, og det er så dejligt at se dem have det sammen.

Anmeld

5. januar 2012

morethanperfect

LunaLykke skriver:

Neej hvor er hun dog sød , det var da helt vildt !!  

Anmeld

5. januar 2012

lycly

B&J skriver:

ihihihihihihi både mig og min kæreste sidder og stor griner i mens din dejlig grinebidder griner løs... hold nu fast hvor er det et dejlig grin og hvor bliver man såååååå glad inden i

Taak hvor er du sød, ja, man bliver man nemlig bare så glad, var også selv helt færdig af grin, det lyder bare så skønt  

Anmeld

5. januar 2012

lycly

Mette&Alexander skriver:

Skøn skøn lyd, hun er kær.  

Elsker selv den lyd, især når Lærke griner af alle storebrors spilopper, det der er faktisk det hun griner mest af, og det er så dejligt at se dem have det sammen.

Åh det lyder dejligt, der er ikke noget bedre end søskende kærlighed

Anmeld

5. januar 2012

lycly

morethanperfect skriver:

Neej hvor er hun dog sød , det var da helt vildt !!  

Taak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.