Søger hårmodeller!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

Francisca

SpunkenJo skriver:

Måske kan du bruge mig til lang opsætning...

Har kraftigt blondt garn, som lige kan dække skulderbladende
- ærgeligt jeg lige har fået klippet 5-7 cm af ....

har du billeder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Mor010711

Jeg synes da det kunne være skide spændende. 

Har hår ned til lænden næsten. Halvdelen er en kedelig kommunefarvet og resten er lyst. Stoppede med kemikalier og den slags da jeg blev gravid. 

Hvis du kan bruge mig, så er jeg frisk 

Anmeld

6. januar 2012

Francisca

Mor010711 skriver:

Jeg synes da det kunne være skide spændende. 

Har hår ned til lænden næsten. Halvdelen er en kedelig kommunefarvet og resten er lyst. Stoppede med kemikalier og den slags da jeg blev gravid. 

Hvis du kan bruge mig, så er jeg frisk 

har du billeder man kunne få lov at se?

Anmeld

6. januar 2012

Mor010711

Francisca skriver:

har du billeder man kunne få lov at se?

Er lige på vej ud på en lille løbetur... suk  hehe, så det er bundet godt op.

Men jeg kan lige få gemalen til at tage et par stykker her senere og så sende dem til dig. 

Ups, så glemte jeg da også lige at sige at jeg har hjemmeklippet pandehår, ved ikke om det bliver et problem?

Anmeld

6. januar 2012

Pinkrose

Francisca skriver:

Ja som overskriften lyder, står jeg og søger hårmodeller.

Min svendeprøve ligger lige for døren nemlig d.16 & 17 april.

Har brug for friske piger/kvinder som har lyst til at sidde model på denne store dag.

Skal bruge 2 med kort hår eller som er villig til at blive klippet kort.

Længden på håret vil være omkring pagelængde som minimum, altså den ene skal bruges til selve klippeprøven og den anden til det som hedder WO hvor håret blir rullet op på curler og formstryet så det bliver en frisure lidt som gamle dage  Hvis ikke farve indgår i diciplinen farver jeg det evt selv inden så den er frisk og blank og der koster IKKE noget.

Håber virkelig der er nogle som er friske!

Hvis det er der er nogle som også har en hårlængde til omkring midt ryg eller lige over brystet ( ikke extension ) så kan det bruges til langthårsopsætning.

Men skriv endelig. også hvia i måske kender nogle?

Prøven foregår inde på frisørskolen CPH WEST Glentevej 61 Nørrebro

Jeg er interesseret i håropsætning har hår sådan næsten til brystet, det er gyldent brunt men kan sagens farve det hvis det kræves, og de dage du skriver er jeg fri hele dagen skriv hvis det er kan sagens komme ind der hvor du er så du kan se på det

Hilsen denise

Anmeld

6. januar 2012

Francisca

Mor010711 skriver:

Er lige på vej ud på en lille løbetur... suk  hehe, så det er bundet godt op.

Men jeg kan lige få gemalen til at tage et par stykker her senere og så sende dem til dig. 

Ups, så glemte jeg da også lige at sige at jeg har hjemmeklippet pandehår, ved ikke om det bliver et problem?

hehe så må du have en god løbetur

jamen lad os se på det når du sender billederne svært at bedømme når jeg ikke har set det hehe

Anmeld

6. januar 2012

Mor010711

Francisca skriver:

hehe så må du have en god løbetur

jamen lad os se på det når du sender billederne svært at bedømme når jeg ikke har set det hehe

Ihh tak  

Jeg smider dig et par billeder senere 

Anmeld

6. januar 2012

Francisca

Denisep skriver:

Jeg er interesseret i håropsætning har hår sådan næsten til brystet, det er gyldent brunt men kan sagens farve det hvis det kræves, og de dage du skriver er jeg fri hele dagen skriv hvis det er kan sagens komme ind der hvor du er så du kan se på det

Hilsen denise

altså hvis du har mulighed for at komme ind på skolen så vi kan kigge på det evt lave en prøveopsæt og se hvordan det fungere ville det være så perfekt!  så kan min lærer også lige se på det og vudere, hvad de syntes. så det ville jeg være meget glad for.

Anmeld

6. januar 2012

Pinkrose

Francisca skriver:

altså hvis du har mulighed for at komme ind på skolen så vi kan kigge på det evt lave en prøveopsæt og se hvordan det fungere ville det være så perfekt!  så kan min lærer også lige se på det og vudere, hvad de syntes. så det ville jeg være meget glad for.

Det kan jeg sagens kan du skrive en privat besked så kan du sige hvornår det passer dig

Anmeld

6. januar 2012

Zafir

Francisca skriver:

super

jeg gemmer dig lige under mine modeller

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.