Søger hårmodeller!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.640 visninger
33 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Francisca

Ja som overskriften lyder, står jeg og søger hårmodeller.

Min svendeprøve ligger lige for døren nemlig d.16 & 17 april.

Har brug for friske piger/kvinder som har lyst til at sidde model på denne store dag.

Skal bruge 2 med kort hår eller som er villig til at blive klippet kort.

Længden på håret vil være omkring pagelængde som minimum, altså den ene skal bruges til selve klippeprøven og den anden til det som hedder WO hvor håret blir rullet op på curler og formstryet så det bliver en frisure lidt som gamle dage  Hvis ikke farve indgår i diciplinen farver jeg det evt selv inden så den er frisk og blank og der koster IKKE noget.

Håber virkelig der er nogle som er friske!

Hvis det er der er nogle som også har en hårlængde til omkring midt ryg eller lige over brystet ( ikke extension ) så kan det bruges til langthårsopsætning.

Men skriv endelig. også hvia i måske kender nogle?

Prøven foregår inde på frisørskolen CPH WEST Glentevej 61 Nørrebro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

celkt

kunne ellers være sjovt nok, den der med det lange hår. Men jeg er fynbo, så det er nok lidt langt at køre...

og desuden tror jeg du er bedst tjent uden alle mine uregerlige krøller...

Anmeld

5. januar 2012

Francisca

hehe ja det nok lettere hvis man er fra sjælland

Anmeld

5. januar 2012

sarahb

Når det er det lange, så skal der ikke klippes i det, eller klipper du det evt til før, så der er raske spidser? Og hvor langt, jeg har en MANKE AF TYKT hår der går til lænden ca.

Anmeld

5. januar 2012

regalprime

ØV!!! Har hår til halvt ned af ryggen, men så læste jeg lige du var fra sjælland. Ellers var jeg klar til langhåropsætning, da jeg ELSKER mit hår og det ikk bliver klippet kort eller nogen kun spidser Nå held og lykke med eksamen

Anmeld

5. januar 2012

Francisca

har du evt et billed af det? altså nogle gange er det meget rart med lidt slidse spidser når man skal sætte det op hehe. men kommer self an på hvordan håret er og ser ud

Anmeld

5. januar 2012

Francisca

hehe mange tak

Anmeld

5. januar 2012

nilletøz

Jeg er da frisk!

Jeg har kort kort hår, har intet i mod hvis det skulle klippes lidt...!

Anmeld

5. januar 2012

Francisca

nilletøz skriver:

ej det ville være super!!

har du nogle billeder af din nuværende længde og farve? og kunne du være frisk på at vi os farver det så det er helt klar til prøven?

Anmeld

5. januar 2012

nilletøz

Francisca skriver:

ej det ville være super!!

har du nogle billeder af din nuværende længde og farve? og kunne du være frisk på at vi os farver det så det er helt klar til prøven?

Jamen ved ikke hvor meget du kan se på mit profilbillede...

Er frisk på det hele, jeg er ikke sart med mit hår!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.