Kan det være følser ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Yes!  Hvor dejligt for jer begge Håber I får en hyggelig fredag

Super skønt <3 han er desværre bare blevet kaldt på arbejde øv, men han kommer snart hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Super skønt <3 han er desværre bare blevet kaldt på arbejde øv, men han kommer snart hjem

Det er også dejligt at have noget til gode

Anmeld

8. januar 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

<p> Hej skønne kvinder og de mænd her nu må være&nbsp;</p><p> &nbsp;</p><p> Det er sådan at jeg er bange for at jeg er blevet små lun hvis ikke meget på min beste ven!! Jeg ved at han har det på samme måde men jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre for hvis vi prøver at være i forhold og det ikke dur er jeg bange for at vi ikke kan være venner mere&nbsp;</p><p> &nbsp;</p><p> Hvad ville i gøre ?</p><p> Knus mig</p><p> &nbsp;</p>

Hvordan ville du have det hvis der skete ham noget imorgen og du aldrig havde fået sagt hvordan din kærlighed til ham rigtigt er? jeg mødte min bedste en da han knaldede rundt med en tidligere veninde og vi havde det SÅ sjovt sammen og begyndte at se hinanden hverdag træne sammen og bare snakke sammen konstant! Vi kunne fortælle hinanden alt om dem vi scorede eller sås med. Efter år tog han til Afghanistan igen og min verden gik i stykker fuldstændig i stykker!! Da han kom på leave havde jeg fundet en kæreste og det reagerede min bedsteven ret voldsomt på - han havde nemlig andre følelser for mig end jeg havde for ham men intet skete. Da han tog tilbage 2 uger efter kunne jeg mærke det ikke var rigtigt for mig og da han kom helt hjem fra Afghanistan og gik ud i ankomst i Kbh lufthavn kyssede jeg ham for første gang. Idag ligger han her ved min side og sover og jeg har termin med vores første barn på onsdag det var min historie og jeg håber den kan give dig en afklaring om hvordan tingene kan udvikle sig selvom man er venner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.