Kan det være følser ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej skønne kvinder og de mænd her nu må være 

Det er sådan at jeg er bange for at jeg er blevet små lun hvis ikke meget på min beste ven!! Jeg ved at han har det på samme måde men jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre for hvis vi prøver at være i forhold og det ikke dur er jeg bange for at vi ikke kan være venner mere 

Hvad ville i gøre ?

Knus mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Det er sådan at jeg er bange for at jeg er blevet små lun hvis ikke meget på min beste ven!! Jeg ved at han har det på samme måde men jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre for hvis vi prøver at være i forhold og det ikke dur er jeg bange for at vi ikke kan være venner mere 

Hvad ville i gøre ?

Knus mig

Jeg ville klart prøve det af, så I ikke går og har uforløste følelser for hinanden, hvis I evvt. skulle indtræde i nye forhold Hvem ved - måske er I som skabt for hinanden

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg ville klart prøve det af, så I ikke går og har uforløste følelser for hinanden, hvis I evvt. skulle indtræde i nye forhold Hvem ved - måske er I som skabt for hinanden

Ja vi har kendt hianden i godt og vel 4 år så hvem ved

Anmeld

5. januar 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

helt sikkert prøv det af og se ad hvad der sker tag det en dag ad gangen og sørg for at snakke sammen om forventninger osv fra starten af...

Anmeld

5. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Ja vi har kendt hianden i godt og vel 4 år så hvem ved

Go for it og så en update, tak

Anmeld

5. januar 2012

TR

Anonym skriver:

Hvad ville i gøre ?

Knus mig

Tag chancen

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Uha han har lige ringede og sagt han kommer forbi her kl 20:00 

Update fra mig når han er gået hvis han går

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Go for it og så en update, tak

En lille update fra mig

Han kom her hjem i går og det var super hyggeligt, 

Da det var ved at blive sent spurgte han om det var okay han blev og sov. Han holdt om mig HELE natten <3 da vi var stået op og han skulle til at gå kysser han mig og spøger mig om jeg har lyst til at tag med ham ud og spise her den 20/1  

Han har skrevet til mig her efter han er kommet hjem fra job at han synes jeg skulle komme hjem til ham i dag og være der til søndag <3

Knus den glade mig

Anmeld

6. januar 2012

Mother-love

Anonym skriver:

En lille update fra mig

Da det var ved at blive sent spurgte han om det var okay han blev og sov. Han holdt om mig HELE natten <3 da vi var stået op og han skulle til at gå kysser han mig og spøger mig om jeg har lyst til at tag med ham ud og spise her den 20/1  

Han har skrevet til mig her efter han er kommet hjem fra job at han synes jeg skulle komme hjem til ham i dag og være der til søndag <3

Knus den glade mig

Uhhh hvor spændende. Dejligt for dig altså.. Elsker kærlighed

Anmeld

7. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

En lille update fra mig

Knus den glade mig

Yes!  Hvor dejligt for jer begge Håber I får en hyggelig fredag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.