Nogen som er revisor eller selvstændig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

Loa

Jeg vil gerne vise min mand dit indlæg når han kommer hjem, om der er noget som helst du skal være obs på, som du ikke allerede har fået svar på herinde.

Han er nemlig revisor og har rigtig mange nystartede selvstændige i sin "fold"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Polkaprik

Loa skriver:

Jeg vil gerne vise min mand dit indlæg når han kommer hjem, om der er noget som helst du skal være obs på, som du ikke allerede har fået svar på herinde.

Han er nemlig revisor og har rigtig mange nystartede selvstændige i sin "fold"

Uh det lyder godt!

Anmeld

5. januar 2012

Loa

Polkaprik skriver:

Hej Piger

Jeg håber lige at kunne få lidt hjælp fra en eller flere herinde

Jeg står og skal ti at oprette min egen lille enmandsvirksomhed. I den forbindelse har jeg jo kigget side op og side ned på nettet omkring dette. Men! Jeg har altså lige nogle ting ang regnskab, beregning af overskud, branchekode og moms som jeg ikke kan hitte rede i

Er der en af jer der er klog på det?

Jeg har i sinde at købe denne  http://www.startogvaekstshop.dk/product.asp?product=62

Men er den god og tiltrækkelig?

Hvordan gjorde du da du startede op med en lignende virksomhed? Tog du et iværksætterkursus?

Håber på masser af svar så jeg kan blive klogere

Michelle

Havde du fået link til branchekoder.dk?

Evt. må du meget gerne få hans mail og skrive de spørgsmål til ham du måtte have, hvis du vil det? (Det koster selvf. ikke noget)

Anmeld

5. januar 2012

marcipandrengen

Alt afhængig af hvor du bor kan du kontakte diverse iværksætternetværk, som gratis giver alt fra 6-12 timers betalt hjælp til at starte virksomhed op med. Det kan både bruges til revisor og advokat eller anden rådgivning på regning.

Du vil kunne finde en masse relevant information på www.skat.dk - specielt på dette link: http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1823794&vId=0 - så sparer du 98 kr. for den bog du vil købe - for det hele står her

Jeg er også fortaler for economic som økonomisystem til at starte med. Det er et overskueligt, enkelt og lige-ud-af-landevejen system, som dine rådgivere kan logge på via en kode og en autorisation fra dig. Og så er det også til at betale.

Ring til skat og få dem til at hjælpe dig med din korrekte branchekode - det er gratis.

Anmeld

5. januar 2012

Polkaprik

Loa skriver:

Havde du fået link til branchekoder.dk?

Evt. må du meget gerne få hans mail og skrive de spørgsmål til ham du måtte have, hvis du vil det? (Det koster selvf. ikke noget)

Årh hvor er det sødt er jer!

Jeg vil meget gerne vide noget mere omkring det med hvordan og hvorledes man gør med regnskab. Om det er noget man selv kan og bør lave eller om det er bedre at få en revisor til det hele når nu man er lidt taldum som jeg er. Men det kommer jo også an på hvor meget en revisor står i, i forhold til at det er en lille virksomhed der får en beskeden indtjening

Men jeg har brug for en snak med en kyndig der kan skære det ud i pap for en dummie som mig...

Anmeld

6. januar 2012

Loa

Polkaprik skriver:

Årh hvor er det sødt er jer!

Jeg vil meget gerne vide noget mere omkring det med hvordan og hvorledes man gør med regnskab. Om det er noget man selv kan og bør lave eller om det er bedre at få en revisor til det hele når nu man er lidt taldum som jeg er. Men det kommer jo også an på hvor meget en revisor står i, i forhold til at det er en lille virksomhed der får en beskeden indtjening

Men jeg har brug for en snak med en kyndig der kan skære det ud i pap for en dummie som mig...

Min mand sender dig en mail

Anmeld

6. januar 2012

Polkaprik

Loa skriver:

Min mand sender dig en mail

Anmeld

6. januar 2012

serinasmor

Polkaprik skriver:

Hej Piger

Jeg håber lige at kunne få lidt hjælp fra en eller flere herinde

Jeg står og skal ti at oprette min egen lille enmandsvirksomhed. I den forbindelse har jeg jo kigget side op og side ned på nettet omkring dette. Men! Jeg har altså lige nogle ting ang regnskab, beregning af overskud, branchekode og moms som jeg ikke kan hitte rede i

Er der en af jer der er klog på det?

Jeg har i sinde at købe denne  http://www.startogvaekstshop.dk/product.asp?product=62

Men er den god og tiltrækkelig?

Hvordan gjorde du da du startede op med en lignende virksomhed? Tog du et iværksætterkursus?

Håber på masser af svar så jeg kan blive klogere

Michelle

vi har haft et mini iværksætterkursus på mit studie ..

det kan absolut betale sig  

chancen for succes med firmaer der stadig er gang i efter 3 år er mere end 3 gange så stor .. fordi du jo netop lærer om skat, moms og den slags inden du starter

det er ALLE pengene værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.