Kat i lejlighed.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

BellaCiinea

Anonym skriver:

Hej.

Min datter og jeg vil rigtig gerne ha kat da vi virkelig mangler et dyr. Vi må godt nok ikke ha husdyr i lejligheden.

Men hva ville i? Ville i bare ha anskaffet jer en og skudt med udlejer?

Min udlejer viser sig aldrig og gar aldrig kontakt med dem. 

Min lejlighed er 112 kvm.

I vores gamle lejlighed måtte vi ikk ha kat, men havde to.. (dog blev vi "meldt", fordi der var nogen der fik ondt i røven.

I den her må vi ha en kat, men har stadig de to samme katte

Min far havde kat i en lejlighed hvor han ikk måtte ha dyr, i 8 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

kirsti

Vi har også haft kat i lejlighed hvor vi ikke måtte! Det ene sted vidste udlejer det men vi havde en aftale om at han ikke vidste det hvis nogen spurgte da han ikke ville have dyr i alle lejlighederne. Det andet sted vidste udlejer intet men vi havde clearet det med underboen da sådanne kræ godt kan larme når de render rundt!

Du skal bare gøre op med dig selv at du risikere at blive smidt id af lejligheden eller skulle forklare din datter at i skal af med den hvis det bliver opdaget! Hvad med en kanin? De fleste steder må man have dyr i bur selvom der står ingen dyr

Anmeld

4. januar 2012

morethanperfect

Vi må ikke ha dyr her (det står i lejekontrakten) Meeen vi har haft kat hvilket vores udlejer godt vidste .. Vores underbo har 2 hunde , og har bygget hundegård til dem , såm det ved vores udlejer også godt

Men det er ingen boligforening .. Tror ikke jeg ville gøre det hvis det ikke var privat ejet

Anmeld

5. januar 2012

MissMona

Hvis jeg udlejede og min lejer overtrådte et forbud mod at have kat/dyr ville I blive smidt på porten med det samme, hvis I ikke skaffede jer af med den igen! (Jeg ville risikere at blive tvunget til at sælge min udlejningsbolig hvis min udlejer kontinuerligt overtrådte vedtægterne i ejendommen!)

Og det handler slet ikke om - om jeg synes katte er søde! For det er de! Flyt et sted hen hvor man må ha kat!

Anmeld

5. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har 2 inde katte og det har aldrig været et problem, da vi boede i lejlighed. Nu hvor vi har et tre gange så stort hus, har kattene det bare tre gange så sjovt! Men Tror godt nok meget jeg ville overveje at få dyr, hvis ik man måtte have det det hvor jeg sku bo. Ved i hvert fald at jeg ik ville byde min datter at sku af med sine elskede katte!! Så tænk over det. Vh stine

Anmeld

5. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Hej.

Min datter og jeg vil rigtig gerne ha kat da vi virkelig mangler et dyr. Vi må godt nok ikke ha husdyr i lejligheden.

Men hva ville i? Ville i bare ha anskaffet jer en og skudt med udlejer?

Min udlejer viser sig aldrig og gar aldrig kontakt med dem. 

Min lejlighed er 112 kvm.

Lad være! Du kan aldrig være sikker på, at nogen sladrer til udlejer eller h*n finder ud af det på anden vis og så står I og kan få en erstatningssag på halsen.

Desuden kan der være nogen i ejendommen, som måske er allergisk over for katte og det ville jo ikke være så smart...

Så jeg ville klart fraråde det, når nu I ikke må holde husdyr.

Anmeld

5. januar 2012

LilleLene

JEg har en meget lydt lejlighed, men jeg ville bare have min lille mis som snakker RIGTIG meget

Men så længe det ikke bliver opdaget, så er det bare at gå i krig

Anmeld

6. januar 2012

Lullaby

Kunne i ikke bare anskaffe jer en hamster/kanin eller andet som i kan placere i et bur? På den måde er der ingen kat der jokker rundt i vinduerne eller andet? HVIS i partout vil have et dyr.
Synes det er uansvarligt at anskaffe sig et dyr hvor man ikke må og så bare tænke at man skaffer sig af med dem hvis det bliver opdaget. Nej man gør sgu ej. En kat/hund/andet dyr er ikke bare noget man skaffer sig af med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.