Kat i lejlighed.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej.

Min datter og jeg vil rigtig gerne ha kat da vi virkelig mangler et dyr. Vi må godt nok ikke ha husdyr i lejligheden.

Men hva ville i? Ville i bare ha anskaffet jer en og skudt med udlejer?

Min udlejer viser sig aldrig og gar aldrig kontakt med dem. 

Min lejlighed er 112 kvm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Anonym trådstarter

4. januar 2012

Bare mig..

Jeg må kun have en kat men jeg får nummer 2 på lørdag.. Keg har set tingene lidt an og har vurderet at det ikke vil blive opdaget.. Jeg satser!!! 

Hagl mig ikke ned på det, jer andre, ts spurgte og jeg svare...

Og ellers fungerer det rigtig godt med kat i lejlighed.. Faktisk har keg et kanon forhold til den, fordi den ikke kan gå ud, men at jeg altid skal kunne aktiverer den... Min datter og katten er helt åndssvage når de er sammen :p hun er også vildt dygtig til at omgås dyr nu og det er hende der giver katten mad... det er nok det bedste valg jeg har taget. Både for mig og min datter.. Vi har utrolig ufattelig meget glæde af ham!!!

Held og lykke 

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

MGN~NGM<3 skriver:

Jeg må kun have en kat men jeg får nummer 2 på lørdag.. Keg har set tingene lidt an og har vurderet at det ikke vil blive opdaget.. Jeg satser!!! 

Hagl mig ikke ned på det, jer andre, ts spurgte og jeg svare...

Og ellers fungerer det rigtig godt med kat i lejlighed.. Faktisk har keg et kanon forhold til den, fordi den ikke kan gå ud, men at jeg altid skal kunne aktiverer den... Min datter og katten er helt åndssvage når de er sammen :p hun er også vildt dygtig til at omgås dyr nu og det er hende der giver katten mad... det er nok det bedste valg jeg har taget. Både for mig og min datter.. Vi har utrolig ufattelig meget glæde af ham!!!

Held og lykke 

Godt at høre det ikke kun er mig min datter elsker dyr. Og vi savner det meget, da vi altid har været vant til natdyr. Så derfor vil vi så gerne ha en kat.

Anmeld

4. januar 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Hej.

Min datter og jeg vil rigtig gerne ha kat da vi virkelig mangler et dyr. Vi må godt nok ikke ha husdyr i lejligheden.

som udgangspunkt vil jeg sige at jeg synes det kommer meget an på hvilken kat man har i tankerne,hvis det er en racekat, så kan man jo undersøge på nettet og i bøger hvad der står om denne race :-) 

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

som udgangspunkt vil jeg sige at jeg synes det kommer meget an på hvilken kat man har i tankerne,hvis det er en racekat, så kan man jo undersøge på nettet og i bøger hvad der står om denne race :-) 

Ikke nogen speciel race jeg havde i tankerne. Har fundet en blanding på nettet. 

Anmeld

4. januar 2012

GønskE

Vi bor i et bolig selskab, hvor man ikke engang må ha fugl, men vi har en lille hund og en kat - og katten er den 3 vi har her, og hunde. Fik vi dog, fordi vi skulle til at flytte, men det gik ikke lige som planlagt, vi flytter dog til marts hvor vi må ha dem begge. Men katten er snart 2 og hunden snart 1, og katten fik vi da han var 12 uger og hunden 8 uger  

Anmeld

4. januar 2012

Mira0911

Her hvor jeg bor, må vi kun have 1 dyr..!!! Vi har 4 nu... 1 hund, 2 marsvin og 1 kat... Udlejeren har set alle dyrene og intet sagt til  at katten er kommet til... 

Anmeld

4. januar 2012

GønskE

Og vil virkelig anbefale en maine coon kat, han kat! Hold da op et fantastisk sind de har, hunnerne har ikke altid, men de 3 vi har haft, har alle været så gode af sind og bare taget imod alle slags dyr der kom herhjem, børn og alting! De så selskablige og gode af sig! Vi har også kunne bade dem alle, gå i snor osv, Fantastisk kat! Men som sagt, så det hankatte, hunnerne har jeg mødt forskellige typer af

Anmeld

4. januar 2012

Filuca

Anonym skriver:

Hej.

Først vil jeg starte med at sige, at jeg har fuld forståelse for, at I gerne vil have et kæledyr. Jeg har selv en hund, og ville slet ikke kunne leve uden at have hende

Dog vil jeg sige, at du er nødt til at overveje konsekvenserne, hvis din udlejer alligevel skulle opdage det. I værste fald kan udlejer jo anse denne "overtrædelse" af lejekontrakten som en væsentlig misligholdelse af lejemålet, og I kan risikere, at I må skille jer af med katten igen eller fraflytte lejemålet - og det ville jo være ærgeligt at blive sat i det dilemma.

Så ja, tænk over, om du er villig til at flytte, hvis du bliver "opdaget", for er også synd, hvis I så må af med katten igen, når din datter først har knyttet sig til den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.