mea skriver:
Jamen så kan vi jo konstatere at næsten samtlige sagsbehandler i danmark,burde skifte arbejde,for det er desværre ikke unomalt med åre lange sagsbehandlinger,og afvisninger der er helt hen i vejret.
Tag evt. en tur forbi K10,så kan du se hvor slemt til faktisk står til.
Men nu er det jo helle ikke sagbehandlerne der tager beslutningen,men pensions teamet.
Langt de fleste sagsbehandlet,kan godt se at langt de fleste der søger,burde få en FP,men desværre er der jo ikke dem der bestemmer.
Jeg har flere sagsbehandlers ord for,at kunne det bestemme,ja så havde jeg fået en FP for mange år siden,men sådan ser den virkelige verden så bare ikke ud.
Jeg ved nu godt hvordan tingene står til og jeg afviser ikke at der er lange sagsbehandlingstider jeg har set tingene fra begge sidder.
Jeg vil dog stadig fastholde at hvis de lovmæssige krav er opfyldt som at behandlingsnmuligheder er udtømte,sygdommen er varig og stationær samt relevant lægeligt er hentet osv så vil et godt skriftlig arbejde fra sagsbehandlers side kunne få den igennem!
I det jobcenter jeg sidder er der ca 35 pensionssager om mdr hvoraf halvdelen ca er personer under 40. Jeg vil tro de ca 30 går direkte igennem og de sidste 5 skal der arbejdsprøvning eller lægeligt og så går de typisk også igennem! Jeg har en gang haft en sag de afviste så skrev jeg klagen og den gik igennem.
Anmeld