Danmark giver nu tilskud til scanninger:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

Muffinmus

det er i silkeborg jeg skal i morgen og de skrev på mail til mig at det var tilskudsberettiget:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Myturn

MariaE skriver:

det er i silkeborg jeg skal i morgen og de skrev på mail til mig at det var tilskudsberettiget:-)

Det var det også da jeg bestilte men idag står der det med min 40 min på deres hjemmeside?

Anmeld

30. januar 2012

Myturn

Har talt med dem i silkeborg og det er lige blevet ændret af sygesikringen

Anmeld

30. januar 2012

Muffinmus

de giver tilskud til den store scanning...

Nu er det bare at den mulighed for en lilleog stor scanning ikke var der da jeg bestilte...hvad jeg lige husker i hvert fald.

Så aner ikkehvad jeg får i morgen, andet end at jeg fik af vide at jeg ville få rabat uanset hvad fordi jeg havde været der flere gange i den her graviditet....4 gange bliver det vist til tror jeg:-)Må vente og se hvad jeg så har bestilt til.

Anmeld

30. januar 2012

Muffinmus

kan se jeg må være berettiget da jeg har fået 2 tidlige scanninger der og en kønsscaning og så den her i morgen..det er en stor pakke der giver tilskud, desværre skulle jeg have vidst fra start jeg skulle scannes så meget for så havde jeg da valgt den pakke fra start af..nu ender jeg jo med at give mere end deres gode pakketilbud.

Anmeld

1. februar 2012

Myturn

MariaE skriver:

kan se jeg må være berettiget da jeg har fået 2 tidlige scanninger der og en kønsscaning og så den her i morgen..det er en stor pakke der giver tilskud, desværre skulle jeg have vidst fra start jeg skulle scannes så meget for så havde jeg da valgt den pakke fra start af..nu ender jeg jo med at give mere end deres gode pakketilbud.

Hej må jeg spørge hvad du endte med at betale for scanningen? er det den fra uge 20-40 du fik til 1400,-?

Anmeld

1. februar 2012

Muffinmus

jamen jeg kom af med 900 for den store scanning til 1400, og så kommer tilskuddet fra danmark ind over med 30 %- så det biver jo omkring 600 jeg så selv ommer af med når tilskuddet kommer.

Og det var en dejlig oplevlese hvor alt blev kørt igennem igen, knogler, hjerte, hjerne osv.:-)

Anmeld

1. februar 2012

Myturn

MariaE skriver:

jamen jeg kom af med 900 for den store scanning til 1400, og så kommer tilskuddet fra danmark ind over med 30 %- så det biver jo omkring 600 jeg så selv ommer af med når tilskuddet kommer.

Og det var en dejlig oplevlese hvor alt blev kørt igennem igen, knogler, hjerte, hjerne osv.:-)

Det var billigt dejligt at se den bette har det godt, de er dygtige dernede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.