Danmark giver nu tilskud til scanninger:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.055 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Muffinmus

Bare lige til dem som er gravide eller måske skal være der, så vil danmark nu give tilskud til det og op til 300 max....men det er stadig gode penge at spare.

Skal selv afsted den 31 januar og glææææder mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Mussen2

MariaE skriver:

Bare lige til dem som er gravide eller måske skal være der, så vil danmark nu give tilskud til det og op til 300 max....men det er stadig gode penge at spare.

Skal selv afsted den 31 januar og glææææder mig.

Hold da op. Er det nyt her fra 2012 ? Og god fornøjelse

Anmeld

4. januar 2012

Muffinmus

jep, det er fra i år af, men det gælder vist kun de steder der rent faktiwsk har en jordemoder tilknyttet til scanningen,men det har super mange klinikker jo i forvejen...i hvert fald både scanningsjordemoderen og bang og hinge og lign.

Anmeld

4. januar 2012

_-Kathrine-_

Fedt! Det skal vi da huske til næste gang

Anmeld

23. januar 2012

Myturn

ER det 300.- pr scanning? Hvor skal du scannes

Anmeld

23. januar 2012

Mutti2B

Fedt . Jeg har nemlig allerede bestilt tid til kønsskanning

Anmeld

23. januar 2012

Kløver

Det er i hvertfald allerede trådt i kraft, da jeg var til scanning i fredags fik jeg at vide jeg ville få 300 tilbage fra danmark

Anmeld

23. januar 2012

babyone

Vil lige tilføje at danmark dækker kun når der er en faglig person/jordemoder indeover. Det er der de fleste steder, men har læst hos en klinik at man selv skulle nævne hvis man var i danmark, og derved fik en faglig person, så man kunne blive dækket.

Anmeld

23. januar 2012

Muffinmus

ja, det var jo det jeg skrev, at der skulle være en jordemoder inde over og det har  hde fleste heldigvis:-)

Anmeld

30. januar 2012

Myturn

Nu ser jeg lige det kræver min. 40 mins konsultation for at få tilskud? Har bestilt tid for en lille uge siden hos scannings stedet i silkeborg og dengang stod der intet på deres side om det med 40 min..?

Så vil jeg da heller bestille et sted der giver tilskud, nogen der ved noget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.