Sååå skal drengene passes...(billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

louisevl

twinny skriver:

Godaften, tøser

Når drengene er rundet 4 måneder skal de passes ude med overnatning..  Jaah nogen synes det er for tidligt... Men kæreste og jeg trænger til at komme lidt ud... Vi er blevet inviteret til stor 25 års fødselsdag i KBH....

Jeg er nervøs, men samtidig glæder jeg mig også. Da jeg trænger til at komme væk fra lugten af MME og tunge bleer..  Og bare være kæresten og jeg uden autostole... De skal passes af min fætter og kæreste som er gudfar.. Og de glæder sig helt viiilldt

I får lige nogle billeder fra nytår..  Min kjole har kæresten købt til mig i fødselsdagsgave på helt egen hånd.. Er meget stolt af ham.

Hvor er de da bare kære

Og nyd den tid de bliver passet.  Her blev Jakob passet for første gang, da han var 2½ mdr, da vi skulle til brullyp...Næste morgen stod jeg mega tidlig op for skulle da bare se min dreng...Da vi så kom hjem til min mor sov de begge 2 Så kunne sagtens have sovet noget mere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

twinny

LunaLykke skriver:

Tror det bliver godt for jer at komme lidt ud - det var det for os! Man trænger nogen gange bare til den der kærestetid

Hvor ser drengene bare fine ud, og hvor ser du også godt ud i den kjole ! Det har han da gjort godt, din kæreste

Jaah det trænger vi til.. Tror også manden er lidt træt af konstante bleer, mælk og snak om baby.. heeh.. Han har jo også barsel i et halvt år...

Jaah... han er bare så dygtig manden min..

Anmeld

4. januar 2012

twinny

louisevl skriver:

Hvor er de da bare kære

Og nyd den tid de bliver passet.  Her blev Jakob passet for første gang, da han var 2½ mdr, da vi skulle til brullyp...Næste morgen stod jeg mega tidlig op for skulle da bare se min dreng...Da vi så kom hjem til min mor sov de begge 2 Så kunne sagtens have sovet noget mere...

mange tak...

Må også indrømme, jeg glæder mig...  Jo, mere jeg tænker over det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.