Sååå skal drengene passes...(billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

twinny

Godaften, tøser

Når drengene er rundet 4 måneder skal de passes ude med overnatning..  Jaah nogen synes det er for tidligt... Men kæreste og jeg trænger til at komme lidt ud... Vi er blevet inviteret til stor 25 års fødselsdag i KBH....

Jeg er nervøs, men samtidig glæder jeg mig også. Da jeg trænger til at komme væk fra lugten af MME og tunge bleer..  Og bare være kæresten og jeg uden autostole... De skal passes af min fætter og kæreste som er gudfar.. Og de glæder sig helt viiilldt

I får lige nogle billeder fra nytår..  Min kjole har kæresten købt til mig i fødselsdagsgave på helt egen hånd.. Er meget stolt af ham.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

mulle85

hvor er det nogle gode billeder

det er også med og nyde i kan få lidt alenetid jo

Anmeld

4. januar 2012

katrine26

Næ jeg syntes ik det er for tidligt. kom i bare afsted og nyd i er kæreste for bare en enkel nat..

Det skal man også huske at gøre for ellers bliver man bare kullert.

Og sikke en lille yndig familie i er..Godt gået af kæresten med kjolen..

Katrine26

Anmeld

4. januar 2012

twinny

mulle85 skriver:

hvor er det nogle gode billeder

det er også med og nyde i kan få lidt alenetid jo

mange tak...

Anmeld

4. januar 2012

twinny

katrine26 skriver:

Næ jeg syntes ik det er for tidligt. kom i bare afsted og nyd i er kæreste for bare en enkel nat..

Det skal man også huske at gøre for ellers bliver man bare kullert.

Og sikke en lille yndig familie i er..Godt gået af kæresten med kjolen..

Katrine26

dejligt at høre...  trænger sådan til at komme ud..

jaah dygtig er han..

mange tak...

Anmeld

4. januar 2012

Koen.

Lækre drenge og smuk mor, nyd nyd nyd at få tid for jer selv

Anmeld

4. januar 2012

twinny

tanja. skriver:

Lækre drenge og smuk mor, nyd nyd nyd at få tid for jer selv

tak...

det ska jeg nok..

Anmeld

4. januar 2012

Alexander&Lærke

Hvor er de skønne og som de ligner hinanden

Nyd endeligt at i kan få dem passet, det er nu noget nemmere med mme end når de ammes, min søn var nem at få passet da han kunne være ved alle(kednte altså) min pige er meget afhængig af sin mor, så jeg har endnu ikke ture lade hende passe, næsten ikke engang af hendes far. Så har hende tit med mig, selv når jeg bare skal handle... 

Anmeld

4. januar 2012

twinny

Mette&Alexander skriver:

Hvor er de skønne og som de ligner hinanden

Nyd endeligt at i kan få dem passet, det er nu noget nemmere med mme end når de ammes, min søn var nem at få passet da han kunne være ved alle(kednte altså) min pige er meget afhængig af sin mor, så jeg har endnu ikke ture lade hende passe, næsten ikke engang af hendes far. Så har hende tit med mig, selv når jeg bare skal handle... 

Mange tak..

Jaah jeg kommer helt sikkert nyde det. Glæder mig til at snakke om noget andet end baby.. hehe.. Men selvfølgelig er jeg også nervøs...

Anmeld

4. januar 2012

lycly

Tror det bliver godt for jer at komme lidt ud - det var det for os! Man trænger nogen gange bare til den der kærestetid

Hvor ser drengene bare fine ud, og hvor ser du også godt ud i den kjole ! Det har han da gjort godt, din kæreste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.