Potten eller direkte på toilettet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

heidi30

Bryndis skriver:

Her har vi prøvet med begge dele og han tisser gerne i begge dele. Men han vil IKKE lave stort i toilettet så det laver han i potten. Og vi køre nu på 6. dagen uden ble og det køre bare der ud af

Fedt - tillykke hvis man sir det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

heidi30

musse1 skriver:

ja det gør det, har set det i babysam tror måske også bilka har det. er bare et trin der er på men det gør det nemmere for dem og komme op..

vores de 3 store  har nok været de der ca 2 år og har været renlige når de har været ca. 2½ år. 

vil dog sige at vores den mindste er kun 16 mdr. og har da prøvet og sidde der flere gange, fordi han selv har villet når han har set de andre, men vi hjælper lige med og komme rigtigt op og ned, og gør det kun når han lige selv vil, så er bare for sjovt

Vi bor i UK, så har ikke adgang til Bilka og Babysam, men mon ikke de findes herovre også .

Tror vi køber et snart og går så småt igang med det.

Tak for dine svar!

Anmeld

5. januar 2012

musse1

heidi30 skriver:

Vi bor i UK, så har ikke adgang til Bilka og Babysam, men mon ikke de findes herovre også .

Tror vi køber et snart og går så småt igang med det.

Tak for dine svar!

når ja så kan jeg godt se, men jo det burde det

og er da så lidt. rigtig god dag 

Anmeld

5. januar 2012

MelikkazMoar

heidi30 skriver:

Hej alle,

Herover julen var vi hjemme hos svigermor som har en potte stående og den var MAlte meget int. i og ville sidde på den hele tiden. Han er dog også int. i selve toilettet og vil gerne sidde der også .

Vi har et par gange prøvet at tage bleen af ham og sidde ham på potten og toilettet, uden han dog har lavet noget. 

Jeg overvejer nu om vi overhovedet har brug for en potte og om vi ikke skal købe et lille sæde til selve toilettet istedet og så kan han bruge den istedet. Jeg ved godt han ikke kan sidde der selv, men alligevel.

Nogen som har sprunget potten over?

vi sprang potten over.. den var ikke intrasant nok..

og mikkel var knap 3 da bleen var helt a.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.