En allround update!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

Becks

lotchen skriver:

Du har da skiftet navn Me like... Jeg har været eksamensstresset, så der er nok meget der er gået hen over hovedet på mig.

Jeg har fulgt lidt med på sidelinien, tror nok siden du begyndte at komme herinde og hold da op hvor er der sket meget alligevel. 35 kilo!! Min drøm Så nu mangler du bare det sidste og mest spændende - jeg håber 2012 bliver dit år!

Tanker herfra

Jeps tilbage til mit allerførste brugernavn herinde

Ja tænk, at om 2½ måned ca. så har jeg været herinde i 4 (FIRE!!!!) år!

Whow tiden render alligevel stærkt..

1000 tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Becks

Chalala85 skriver:

Krydser for dig smukke og håber det hele går som det skal nu

Udover det så vil jeg ikke se flere billeder af blå mærker fra dig unge dame

Tak søde

Haha nej ikke flere blå mærker,  Det er faktisk ved og forsvinde nu - skønt

Anmeld

5. januar 2012

Becks

Nessie skriver:

Bortset lige fra dagen i går, så lyder det da somom detgår godt, og du er ved godt mod

Håber de snart finder ud af det med din løn, så du kan få lidt flere penge mellem hænderne, det er da mange penge du mangler

Det går bedre i hvertfald

Uh ja, det håber jeg også.. Det er nemlig mange penge at mangle

Anmeld

5. januar 2012

Becks

Camillos skriver:

35 kg!  Flot flot flot, hvordan pokker gør du og over hvor lang tid? Jeg har tabt mig 10 kg på 12 uger, men er efterhånden ved at miste gejsten

Hvor er det godt du er ved at være på toppen igen, dejligt indlæg! og ja nogle dage skal bare overståes! 

Håber snart de får orden på det med den cyste... Min mor havde engang en Vandcyste på æggestokkene... På 10 KG ! hun lignte en der var gravid, før hun tog sig sammen til at tage til lægen... Ja det er ret vildt! 

for at det nye år gør dig til mor! Du fortjener det sku! 

1000 tak

Siden august sidste år, men har så haft nogle måneder hvor vægten har stået stille, så det er vel på 14 mdr.. Mangler en del endnu, men det kommer

Jeg har ændret min kost 100% Jeg startede på medicin mod min pco.. Og den virker ligesom antabus på sukker.. Jeg kan ikke rigtig spise ting med for meget sukker i eller hvede..

Whow det var ikke så lidt! Vildt

Anmeld

6. januar 2012

Chalala85

Becks skriver:

Tak søde

Haha nej ikke flere blå mærker,  Det er faktisk ved og forsvinde nu - skønt

hihi det er godt at høre, det så også helt vildt ud og når man så ved det kommet fra en hulahopring så er det endnu mere

Anmeld

6. januar 2012

Camillos

Becks skriver:

1000 tak

Siden august sidste år, men har så haft nogle måneder hvor vægten har stået stille, så det er vel på 14 mdr.. Mangler en del endnu, men det kommer

Jeg har ændret min kost 100% Jeg startede på medicin mod min pco.. Og den virker ligesom antabus på sukker.. Jeg kan ikke rigtig spise ting med for meget sukker i eller hvede..

Whow det var ikke så lidt! Vildt

Det er da super fint!  

Det er metformin du får så ? 

Jeg tager også metforminer, men det eneste de gir mig er kvalme og lidt mistet appetit. Men for at tabe sig ordentligt skal man jo spise mange gange om dagen og massere af grønt, det er lidt svært med kvalmen... 

Hvor høj dosis af metformin er du på ? Ihh altså, jeg ville ønske det bare var så nemt at tabe sig... Men når man er vild med hvidt brød, slik og chokolade , samt gode Sauce er der meget af det gode man må undvære... 

Du skal i hvertfald vide jeg synes det er super FLOT! 

Anmeld

6. januar 2012

Happiness

Sikke en lortedag du havde dig! Men er jo glad for det går bedre!

Vi ses jo i aften Så skal der bare hygges!

Anmeld

7. januar 2012

Becks

Chalala85 skriver:

hihi det er godt at høre, det så også helt vildt ud og når man så ved det kommet fra en hulahopring så er det endnu mere

Haha ja, det var ret voldsomt

Anmeld

7. januar 2012

Becks

Camillos skriver:

Det er da super fint!  

Det er metformin du får så ? 

Jeg tager også metforminer, men det eneste de gir mig er kvalme og lidt mistet appetit. Men for at tabe sig ordentligt skal man jo spise mange gange om dagen og massere af grønt, det er lidt svært med kvalmen... 

Hvor høj dosis af metformin er du på ? Ihh altså, jeg ville ønske det bare var så nemt at tabe sig... Men når man er vild med hvidt brød, slik og chokolade , samt gode Sauce er der meget af det gode man må undvære... 

Du skal i hvertfald vide jeg synes det er super FLOT! 

Jep det er Metformin

Jeg får 500 mg 3 x dagligt..

Ja, det kunne jeg forestille mig ville være svært, når kvalmen tager over - øv..

Jeg tænkte også det ville være svært, at holde mig fra de søde sager og det hvide brød osv.. Men det kom ligesom helt af sig selv om det var det værd, at sidde på toilettet resten af dagen eller spise sundt

1000 tak

Anmeld

7. januar 2012

Becks

Happiness skriver:

Sikke en lortedag du havde dig! Men er jo glad for det går bedre!

Vi ses jo i aften Så skal der bare hygges!

Ja, det må man sige jeg havde - Den skulle bare rives ud af kelenderen

Ih tak for igår, var vildt hyggeligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.